- 678 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Futbolcu Mert Angun ile
Genç Futbolcu Mert Angun: “ Futbolda başarı için aile desteği çok önemli”
SORU- Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz?
MERT ANGUN- .Öncelikle merhabalar. Ben 15.09.1995 yılında Tokat’ta doğdum. Kısa bir süre İstanbul’da yaşadıktan sonra yaklaşık sonra yaklaşık 20 yıldır Tokat’ta yaşıyorum. Eğitim hayatıma ATATÜRK ilk öğretim okulunda başladım. Buradan mezun olduktan sonra eğitim hayatıma Mehmet Akif Ersoy lisesinde devam ettim.4 yıl sonunda buradan mezun olduktan sonra . Gaziosmanpaşa üniversitesi Beden eğitimi ve spor yüksel okulunda 4 yıl okudum. Şu an mezunum
SORU-Spor hayatına başlama hikayenizi anlatır mısınız?
MERT ANGUN- . Spora çok erken yaşlarda başladım. ilk öğretim yıllarımda beden eğitimi öğretmenim tavsiyesiyle başladım da diyebilirim.
SORU-Bugüne kadar bir çok takımda oynadınız Bunlar hangi takımlardı?
MERT ANGUN- Bugüne kadar Tokat’ta bir çok takımda oynadım. Tokatspor, Erbaa gençlik spor, Niksar belediyespor, Pazarspor, Topcamspor
SORU-Besyo mezunusunuz, bu okulu tercih etmekte amacınız neydi? O zamandan bu zamana duygularınız nasıl değişti?
MERT ANGUN- Besyo okumamdaki amaç açıkçası sporla çok haşir neşir olduğum ve kendimi yakın gördüğüm için okumak istedim. ve ilerde severek yapabileceğim bir meslek grubu oluşturduğu için söyleyebilirim. Eskiden ne düşünüyorsam şuanda aynı şeyleri düşünüyorum diyebilirim. Bir daha üniversite okusam besyo okurum diye düşünüyorum :)
SORU-Bu kadar spru sevmenize rağmen beklenen spor kariyerinize ulaşabildiniz mi?
MERT ANGUN- Futbol kariyerinde maalesef beklediğim yere gelemedim. insanların bazen hayat şartları bulundukları konum ve en önemlisi de aile faktörü bunları çok etkiliyor. Ben mesela kendimden örnek vermek gerekirse , çok yetenekli ve bu işten ekmek yiyebileceğimi bildikleri halde ailem bana bu konuda hiç destek vermedi. Tabii ki bunun arkasına sığınmıyorum ama bunlar çok önemli faktörler. Ve birde bulunduğumuz konum. İnanın Tokat’ta futbolda çok çok yetenekli insanlar kayboldu gitti Bu insanlar başka şehirlerde olsaydı kesinlikle şuan adlarını bir çoğumuz biliyor olurduk..
SORU-Tokat’ta amatör sporcuların sorunları neler çözüm yoları sizce nedir?
MERT ANGUN- Tokat’ta amatör sporcuların bir çok sorunu var mesela en basitinden söylemek gerekirse Türkiye’de en erken şampiyonluğu belli olan bir amatör lig. Bunun sebebi amatörde takım sayısının çok az olması. Çok az sayıda maçlar oynanması ve tabii ki amatör kulüplere verilen kısıtlı desteklerde tabii ki bu olumsuz olayları etkiliyor diyebilirim. Amatör çok basit gözükse de bazı maddi manevi ihtiyaçlar ve fedakarlık gerektiriyor.
SOU-Tokat’ta başarılı çok sporcu olmasına rağmen Tokat’ın spor hayatında beklenen başarıyı gösterememesi sizce neden?
MERT ANGUN- .Öncelikle ben kendimi bildim bileli Tokatspor’un maçlarına her hafta kaçırmadan gidip izleyen bir taraftar olarak şuan ki konumu inanın bazılarının umurunda olmasa da, bazılarının hala kanamakta olduğu yarasıdır. Şuan ki konumumuzda olmamızın sebebi tabii ki de bu zamana gelmiş yöneticiler başka hiç kimse değildir . Tokatspor bir markadır bazı yöneticiler bunu kullanarak nam şöhret yakalayıp bir yerlere geldikten sonra kulübü borç batağında bırakarak gitmişlerdir. Ve şuan ki durumumuz kaçınılmaz oldu. Tabii ki de gelen herkes kötü değildi ama takımın durumu maddi olarak o kadar kötüydü ki onlarda belli bir yere kadar bir şey yapabildiler. Umarım en kısa zamanda o stadımızın tekrar eski günler gibi olur...
SORU-Sizce genç yeteneklere Tokat’ta sahip çıkılıyor mu?
MERT ANGUN- Bu konu bence çok acık ve net kesinlikle ne sahip çıkılıyor ne de önemseniyor.
Soru-Tokat’ta Besyo olması Tokat spor hayatını olumlu etkiliyor mu?
MERT ANGUN- Tabii ki de Besyo’nun tokatta olması genel spor hareketlerine genel spor faaliyetlerine ilgi ve bakış acısını etkiliyor diyebilirim .
SORU- iyi bir futbolcu olmak isteyenlere ne önereceksiniz?
MERT ANGUN-İyi bir futbolcu olmak için bence bir çok önemli şartlar vardır. Bu şartlar sağlandıktan sonra tabii ki de çok ama çok çalışmak gerekir. Hem fiziksel olarak hem mental olarak gelişmek gerekir Ama diğer şartlar sağlandığında mesela aile desteği olması bu olay bence her şeyden önemli bu olay olduktan sonra bazı şeyler tamamlanmış olur. Tabii ki de birazda şansta lazım acıkcası :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.