- 583 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
ADINI DUYMAK İSTEMİYORUM CORONA !
Defteri her açışımda her iki yazının veya şiirin biri corona isimli. Öyle sinir bozucu bu ismi görmeyeyim istiyorum. Beni yanlış anlamayın şiir dostları , evlerde çektiğimiz sıkıntılar bir yana, dışarıda bekleyen veya beklediğini sandığımız tehlikeler bizleri iyice gerdi.
Artık her şey bir yana deyip normal hayata dönünceye kadar bir polyanna ruhuna bürünüp acaba böyle geçiştirebilirmiyiz zamanı diyorum ben .
Ne dersiniz ? ya da bir yarışma yapalım bu konu üzerine. Kim en çok zarar görmeden atlatacak bu günleri vee bayram yapacağız..
En güzel sağlıklı zamanları diliyorum herkese. Saygılar.
YORUMLAR
Biz çocukken sokağa akşamdan sonra çıkmak isteyince.aman yavrum sakın kapıya çıkmayın "KOKOR " sizi yer derlerdi.anlamsızlıktan olsa gerek çok korkardık.Hatta bazen kokor geliyor dediklerinde karyolanın altına kaçar orda uyuyup kaldığımız olurdu. Belli bir yaştan sonra her hatırladığımda güldüğüm bir anı olmaktan ibaretti kokor. Yazınızı okuyunca kokor geldi aklıma ve her Virüsten bahsedildiğinde güldüm. Yine öyle oldu. Muhtemelen bir kaç yıl sonra hatırlayıp güleceğimiz bu travmanın sosyal manada bir yıkıma sebep olmamasını dileyerek gereğinden fazla abartıldığına inanıyor, zikredilmemesi kararınızı kalben onaylıyorum. Elinize sağlık.
Aygün Deniz
Ben artık felaket tellallığına aldırmıyorum. Normal hayatımı yaşıyor, dışarıya çıkıp geziyorum, alışverişime çıkıyorum Hollanda'da. Burada insanları ev hapsine koyma yok. Korunmanın kuralları var, onlara uyunca sorun yok!
Zaten bu bir tertipti, bilinerek yapılan bir saldırı... Korunmak için ev hapsi saçma bana kalırsa. O kadar çok abartıldı ki; insanları yaşamdan soğuttular, panik atak ettiler.
Dediklerine katılıyorum.
Tavsiyem TV haberlerine, sosyal medyada tellallık vazifesi üstlenmişlerin haberlerine bakmayınız! İnsanı cinnete vardıran haberlerden uzak durun.
Yap bir demlik çay, şiir yaz, hikaye yaz! :)
Mutlu hafta sonları şairim.
Aygün Deniz
Aygün Deniz
Size katılıyorum. Şu günlerde, burası çoğumuz için bir kaçış. Burada da aynı mevzu ile karşılaşınca insan isyan ediyor bazen. Tamam, önemsiz demiyoruz elbette ama biraz mola vermek lazım arada.
Umarım, anlatmak istediğinizi doğru anlamışımdır...Malum; bu konuda biraz sıkıntım var, bir vakit iddia ettiğiniz üzere!
Sevgilerimle