- 404 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Onlar birbirinin dostları
Biz dünyaya yardım etmeye devam edelim !
Bu yardımlarla kaç üniversite,sanayi tesisi,hastahane,havaalanı bilimsel ve teknolojik yatırımlar yapılabilir düşünmeyelim..!.
Bu ülkede heykele para harcamaktan çok da farkı yok bu yardımların...
Çözüm sürecinde pkk’ya harcanan paranın haddi hesabı olmadı.Gelinen noktada o kadar büyüdüler ki Suriye sınır politikamız tavan yaptı.
Abd’ye sağlık yardımı yaptık arkasından abd pkk’ya...
Art niyetli olsam şunu sorardım. Pkk’ya doğrudan yardım edemeyeceğiniz için abd’yi aracı mı yaptınız... Neyse ki art niyetli değilim..
Velhasıl yaptığımız yardımların yardım yaptığımız ülkeler nazarında değeri yok. Çünkü onların gözünde değerimiz yok.
Çünkü onlar birbirlerinin dostları...
Yol yakınken bu çağdaş! Batılıları,özgürlükçü! Amerikalıları, çinlileri,yahudileri ve gözlerinde değerimiz olmayan herkesi hakettiği yere koyalım...
Ve bu maddi kaynakları zararı yok vatandaşa vermeyin gelin ülkemize yatıralım...
Kötülüğünü istemediğiniz halde insanlar sizin iyiliğinizi istemiyorsa nankör diyebilirsiniz..
Ama üstüne basa iyiliğinizi istemeyenlerin hâlâ kötülüğünü istemiyorsanız siz katıksız aptalsınız...
Güray Gökkaya
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.