Bay Bonzo
İşaret parmağı şakağında, odada bir ileri bir geri yürüdü. Pencerenin önünde durdu. Perdeye dokundu. Açmadı. Kendini koltuğa bıraktı. Eli çenesinde, kaşlar hafif çatık. Bir süre, göz seğirmeleri, dudak kıpırdayışları destekli öylece bekledi. Hızla kalkıp, mutfağa geri döndü. Dolap kapaklarını açtı, çekmeceleri açtı. Kimisini kapadı, kimisini öylece bıraktı. Aynı hızla odaya döndü. Yatağa balıklama atladı. Biraz sersemledi. Toparlandı. Bacaklarını duvara dikti. Yataktan ters takla atarak inmek aniden aklına geldi. Bu biraz canının yanmasına sebep olsa da bozuntuya vermedi. Bir kez daha mutfaktaydı. Kararını vermişti. Kesinlikle makarna yapacaktı. Su ısıtıcısı da tencere görevi görürdü ne de olsa. Ağzına kadar suyla doldurduğu cihazın fişini taktı. Bir iki saat önce yere dökülen bir miktar makarnayı toplayıp poşete koydu. Masaya bir tepsi bıraktı. Tepsinin içine bir domates ve tuzluk bırakacakken aklına geldi: Su ısınmış mıydı? Gitti parmağını ısıtıcıya soktu. Çarpıldı. Ani bir hareketle bir çatalı kavradı. Su ısınmış mıydı? Çatalı ısıtıcıya soktu. Daha iyi çarpıldı.
İşte, böyle de bir adamdı Bay Bonzo.
YORUMLAR
olricx
şiir bildirisi vardı hani nerde oli?
yalnız değilmişim meğer...izole edilmişliğin benimsenmiş günlük hareketleri bunlar...çok eskiden (yani geçmişe aitmiş gibi aklımda şuan) bi yorum yapmıştım sana...eğer yine yanlış hatırlamıyorsam aşağı yukarı bu ayarda sesli düşünen rutin jimnastik egzersizi gibi bir şeydi...şimdi diyorum ki eskiden sesli düşünürdüm şimdi artık bir hiç'im, hiç olmadığım kadar...
olricx
eski şiirlerden hoşuma gitmeyen yanları düzeltip tekrar paylaşmıştım. öyle birden aklıma gelip uyguladım. sonra baktım, kötü olmuş. pasifledim.
iyi misin oli ?
bu bonzonun bi cinsiyeti yok değil mi? demiştim. varmış:)
o kadar şaşkınım
neyse
ben mesela
bu bonzo gibiyim bu ara
düşe kalka yaşıyorum
anlatsam devamı da gelmez
ama sen devamını getir. yalnız değilmişim deyip teselli olurum nihayetinde
.
sevgiler
meleksukan tarafından 4/30/2020 4:21:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
olricx
Sevgiler.
olricx
Bonzo bizden nasıl olsa makarnalar gibi.