- 1110 Okunma
- 8 Yorum
- 2 Beğeni
Ben Fatih
Herkese Merhabalar;
Merhaba ben Fatih belirsizliklerin içinde kendi kendine dövünen Fatih. Kendini hiçbir zaman iyi anlatamayan ya da anlatmak istemeyen Fatih. Yazdıklarımı bugüne kadar derli toplu tutmadım belki bir test kitabının bilmem kaçıncı sayfasında , çalışma masamın alt köşelerine,köyde bulduğum eski püskü kağıdın üstüne...
Bunun sebebini kendi kendime şöyle açıklayabilirim galiba : Asla yazdığımın farkında olmadan yazmışım.
Yazdığımın farkında olmak mı? Bu nasıl düşünce kardeşim alacaksın kalemi yazacaksın diye düşünmeyin sakın.
Bu farklı bir eylem yalnızca kalemle kağıtla olacak bir iş değil. Zamanı geldiğinde düşüncelerinizi kağıt; göz yaşınızı ,gülüşünüzü ve kalbinizi kalem olarak kullanmaya başlayacaksınız. Sanırım bunu anladığınız vakit sizin için en kara gün olarak karşınıza çıkacak.
Geçen sene tarih öğretmenimin şiir yazdığını öğrenmiştim. Ve konuşmamızın üstüne şöyle bir söz söylemişti bana."Bak ben bunu senin yaşındayken yazdım." Sevgili hocamın sözünden şunu çıkartmıştım bu zamana kadar yaşadın da ne kattın bu Dünya ya. Çok haklıydı eve gider gitmez kitaplarımı karıştırdım 3 5 satırlık yazılarıma baktım da ne anlatıyor ne diyor. Galiba hiçbir şey demiyordu hiçbir şey...
O günden sonra ne yazdım ne okudum zaten sınav denen bir şey vardı on çalıştığımı zannediyordum.
Aradan 2 sene geçti ve işte bugün.
Tarih 30.04.2020 Tüm Dünya covid-19 virüsü yüzünden tedbirler alıyor.Yaklaşık 2 aydır evdeyim. Sadece yatmakla meşgulüm. 23:00 sularında annem ve babamın yatmasıyla koşa koşa balkonda buldum kendimi. Bir dal sigara ve düşünmeye başladım.Genelde düşünmezdim sosyal medyada gezerdim ama telefonumu odamda unutmuşum. Eski günler geldi aklıma aşık olduğum kız,arkadaşlarım kim vardı şu an yanımda kimse. Neredeyse aylardır hiçbirini görmüyordum ve hatırlama ihtiyacı duymuyordum.Kafam bir anda dank etti onlarda beni hatırlamıyor,hatırlamayacaklar. Bir gün sessiz sedasız çekip gideceğim arkamda hiç iz bırakmadan.
İşte benim hikayemde böyle başlayacak .
Sonuna kadar okuyan herkese teşekkür ederim
Aramıza hoş geldin diyenlere
HOŞ BULDUM
YORUMLAR
o kimdi ki robinson crius mu hani adaya çekilen insan, adı aklıma gelmedi..
aslında bu gün günlerden unuttum diyenlerin günü..aslında benim klavyeme bir şekerli içecek döküldü tuşlar arıza veriyor, yazının keyfi olmuyor.. yoksa ...:))
şimdi burada tecrübe konuşuyor desem benden tecrübeliler var, yok bu sitelerde şunlara dikkat et desem ?? nereye düştük dersin??
her insan bir yazı her insan bir şiir her insan bir HECE ŞİİRİ:))
günlerden bir gündü durmuştu saat
aylardan nisandı bu edebiyat
senin de ölmüşse içinde cellat
güzel giriş yaptın hoş geldin fatih:))
gerçekten akıcı bir üslubunuz var..
saygı ve huzurla...
Merhaba Fatih:)
Hayatını sorgulamak ve “arkanda hiçbir iz bırakmadan gitmek” üzerine düşünmek için biraz erken davranmışsın bence:) Görünen o ki; hayata katacağın çok şey var daha.
Çok akıcı, keyifli bir anlatımın var ve yazdıklarını değerlendirmek için doğru yerdesin.
Aramıza hoş geldin...