Ayvaz, evine dön!
O değil de;
Ayvaz’ı gören bilen varsa insaniyet namına bi’ haber versin kendisine. Aile perişan, gece gündüz onu arıyor ama yanlış yerde arıyor.
Aile, benim telefonumu Ayvaz’ın telefonu zannediyor ama vallahi de değil billahi de değil.
Ayvaz diye vakitli vakitsiz aradığınız telefon benim telefonummmm!
Ayvaz.... Annen hasta. Evine dön. Ya da bir ara bir sor Allah aşkına!
O değil de;
Televizyonda yine diziler moda. 7-24 izlersiniz artık. Sonra da evde işte otobüste ve taksilerde bol bol anlatırsınız.
İMDAT! dedirtene kadar...
O değil de;
Reklam metinlerini yazanları çok düşünüyorum. Nasıl bir psikolojiyle yazıyorlar diye. Bazıları öyle kötü ki. Sanırım, ’Reklamın iyisi kötüsü olmaz’ mantalitesi. Yanlış biliyorlar. Oluyor.
Diziler için de aynı şey sözkonusu. Özellikle de komedi filmlerinde. Mizahı gözümüzün içine sokmanın anlamı yok ki. Ortada mizah varsa gözümüze sokmadan da anlayabiliriz. Yapılanlar Mizah adı altında garip garip şeyler.
O değil de;
Gözünü sevdiğimin çizgi filmleri. Her yaş grubunda zevkle izlenilebilir.
Komedi dendiğinde aklıma Laurel Hardy, Charlie Chaplin geliyor. Siyah beyaz günlerin eşsiz kahramanları.
O değil de;
Akşamın bu saatinde bu nostalji merakı nerden çıktı bende bilmiyorum.
Demem o ki; güzel bir komedi filmi bulup izlemek lazım. Hiç fena fikir değil bunu hemen uygulamalı.
O değil de;
’Lale Devri çocuklarıyız biz
zamanımız geçmiş
aşk şarabından kimbilir en son
hangi şanslı içmiş...’
O değil de;
İyi bayramlar...
YORUMLAR
Bu “o değil de” acaba o “o değil de” mi dedim kendi kendime. Sonra… Evet evet, bu “o değil de” kesinlikle o “o değil de” . Nerede görsem(okusam) tanırım Her ne kadar ensesinde kedi dövmesi olmasa da. (şaka emojisi)
O değil de “beş yıl önce on yıl sonra” nın üzerinden neredeyse kırk yıl geçmiş (soğuk şaka emojisi)
Öslemişiz yav
Selamlar, saygılar
Mücdemi isterim, Ayvaz bulunmuş. Heyhat bu seferde Kanber ile Abbas kaybolmuş iyi mi?(üzüntü emojisi)
7TEPE
eski dost gelmiş
hoşgelmiş
o değil de 'o değil' benim
😅 doğru o değil
gelmene sevindim
ayağına sağlık
tam ayvaza sevinecekken aman diyim bide kanberle abbas çıkmasın başıma
😅😅😅 evlat olsa sevilmez demişler herhalde
kimse aramıyor
😊o değil de
sevgiler
O değilde
Bu yasaklar ne zaman bitecek
Senelik izin kullanabilicezmi..?
Neyse
O degilde
Diyorum ki havalar ısınıyor
Yaz mı geliyor tam anliyamadım
Çalışmaktan
Neyse konu o degil aslında
Benim favorim cem yilmaz tabikide..:))
Ayvaz nerde ne oldu ona
O degil aslında konu
Konu neydi..:))
7TEPE
😊😊😊 bilmiyorum ya herşey olabilir
O değil de
😊 kolonya kullandım
Pereja
doğalgaz sensörünü harekete geçiriyor
doğalgazı kapatıyor falan
😊😊 başka markada denedim
yapmadı
an itibariyle konum bu😊😊
O değil de, bu kadar değişik şeyi bir hizaya nasıl getiriyorsunuz merak ediyorum :)
Mizah hitap ettiği toplumun zeka ve algılama seviyesinin hesaplanması sonucu şekillenir.
Mesela Cem YILMAZ ince espriler yaparken izleyicinin zeka seviyesine güvenir ve zeki olduğuna inandığı bir kitleye hitap eder.
Recep İVEDİK tam tersi...
O değil de ben Cem Yılmaz kategorisindenim :)
Hayırlı akşamlar...
7TEPE
Yılmaz Erdoğan'ı da severim
farklı ama kesinlikle çok iyi espriler