- 874 Okunma
- 6 Yorum
- 6 Beğeni
Sahi neydi iyilik
İyilik neydi o bir kalbi eylemdi hesapsız kitapsız bir kimsenin gülüş nedeni olabilmekti . Allah’ın rızasını kazanma gayesiyle umut olmaktı bazen bir çocuk gülüşüne bazenbir ihtiyaç sahibine.
Bunca kötülerin,kötülüklerin arasında akde vefaydı iyilik...
"Kalu belada" verilen sözü unutmamaktı.Onun verdiklerinden vermek,verdikçe de bereketlenmekti.
"İyilik mi kaldı?"diyenlere inat iyi kalbiyle aydınlatmaktı kararan bir gönülü,ışık olmaktı acı çöken gözlere...
Sevgiydi iyilik.Hem kendine hemde başkalarına faydalı olmaktı iyilik...!
Sevmekti herşeyi "Yaratan’dan ötürü"
Banane diyememekti,benmi kurtaracam bu dünyayı? diyememekti paylasmaktı elindekilerden...
Allah’ın ayetindede dediği gibi..
"Size gelince ey mü’minler! Sevdiğiniz şeylerden Allah rızası için başkalarına harcamadıkça, gerçek erdemliliğe ve hayra ulaşmış olamazsınız. Ve her ne harcarsanız mutlaka Allah onu bilir."
İyilige muhtaç değildi Allah çünkü o hiç bir şeye muhtaç değildi.
Samet olandı O..!
Muhtaç olana el uzatmak kendi iyiligimiz içindi.
Sırrı anliyanaydı inanaydı iyilik..!
NEVİN AKTEKİN GÜLFİRAT
YORUMLAR
İyilik o kadar basit ki yeter ki samimi olsun. Samimi olan herşey iyiliktir kanaatimce.
Saygılarımla...
Nevin Aktekin Gülfırat
mutlu akşamlar diliyorum
İYİ olmak ve iyi kalmayı becere bilmek nasip olsun.
İyiliklerimiz sebebiyle çürüyoruz ve çürütüyoruz çevremizi Çünkü iyi değiliz.
Bize iyi olmayı öğret ey zaman bıktık iyilik yapıp, görmekten.......Allah razı olsun kardeşim ellerinize sağlık.
Nevin Aktekin Gülfırat
Allah sizdende razı olsun.kul kulla sinanir işte..Bize düşen imtihanda olduğumuzu bilip ona göre davranmak...
Umarım ki yolumuza hep iyi insanlar çıkar ve umarimki iyiler sınıfında yerimizi alırız inşallah tüm kusurlarımızı rağmen🙏
İyilik yap at demişler denize halik bilmezse balık bilir..
İşin özü döner dolaşır bir gün önünüze gelir.
Kötülükten kime fayda gelmiş ki. Allah onunla karılmış
her şeyden bizi uzak tutsun.
AMİN
Nevin Aktekin Gülfırat
Keşke herkes bu düşüncede olsa o zaman bu dünyada cennet olurdu hepimize..
sonsuz saygilarimla mutlu akşamlar diliyorum
Ben ne yapabilirim
Banane
Dememek lazım biz kendi üzerimize düşeni yapıcazki bazı seyler duzelsin
Herkes kendinden sorumludur
Öncelikle cocuklarımızı iyi yetistirmemiz lazım..
Geleceğin temeli çocuklar
Hayvanlara merhamet
İnsanlara merhamet
Vicdan muhasebesi çocukken baslar
İyi bir ailede yetişen cocuk, faydalı vatandaş ve insan olur.
Güzel bir yazıydı teşekkür ederim
Selamlar
Nevin Aktekin Gülfırat
Kesinlikle katılıyorum ağaç yaş iken eğilir,küçükken iyilik tohumları atılan çocuklar büyüyünce ne güzel mahsuller veriyor iyiliğe merhamete insanlığa dair canim..
sevgilerimle 💓 mutlu akşamlar diliyorum 🌹
Nevin Aktekin Gülfırat
Sevgi oldu mu yüreklerde ruhlarda bencillik de ortadan kalkar... Kul olmanın bilincine vardık mı bir çok kapılar açılacaktır önümüzde ve ardımızda... Kutlarım...
Nevin Aktekin Gülfırat
saygılarımla mutlu akşamlar diliyorum