- 479 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIM-4
İlkokul son sınıftayım, her yıl olduğu gibi bu yılda bahar etkinlikleri düzenlenecekti. Tüm sınıflar farklı farklı etkinlik düzenler, okul bahçesinde sergilenirdi. Bizim sınıf öğretmenimiz Nesibe hanım uçurtma yapmaya karar verdi ve uçurtma yapımı için gerekli malzemeleri hazırladık okula geldik, tüm sınıflar gibi etkinliğimizi hazırlamaya başladık. Öğretmenimiz uçurtmayı yaparken bizde öğretmenimize yardım ettik. Uçurtmamızı bitirdik ve uçurtmak için okul bahçesi dışında uygun bir alana çıkıp uçurtmayı tüm okul öğrenci ve öğretmenlerinin heyecanla izlediği meraklı gözler önünde uçurtmayı uçurtmaya başladık. Rüzgarda şansımıza doğru yönde estiği için ilk denemede uçtu öğrenci arkadaşlarımızdan alkış sesleri geldi . Hepimiz çok sevindik uçurtma göklerde süzülürken heyecanlı gözlerle seyrine daldık belli bir süre izledikten sonra öğretmenimiz tamam indirelim dedi ama öğretmene ricada bulunarak biraz daha uçurma izni kopardık bir müddet daha izledikten sonra uçurtmayı kırmadan aşağı indirdik.Tüm okul tarafından etkinliğimiz beğenildi.Sınıfa geldik öğretmenimiz bu uçurtmayı sınıftan bir arkadaşınıza hediye edeceğim dedi herkes bana ver bana ver öğretmenim demeye başladı .öğretmenimiz talep çok olunca durun o zaman kura çekelim dedi kime çıkarsa o arkadaşınıza vereceğim dedi arkadaşlarımızda razı oldular. öğretmenimiz kura çekilişini hazırlarken diğer sınıf öğretmenlerinden biri içeri girdi Öğretmenimiz kura çekimini siz yapar mısınız diye rica etti tabii dedi ve sınıf numaralarına göre çekiliş yapıldı. Çekilişte kur ada çekilen kağıdı açarken herkes heyecanlı bir bekleyiş içinde idi kağıdı öğretmenimiz açıp okudu ve kura bana çıkmıştı çok sevindim. Ama sevincim kursağımda kaldı öğretmen dedi ki sen çok çalışkan bir öğrenci değilsin onun için ben uçurtmayı sınıfın en çalışkan iki öğrencisine ortak kullanmaları için vereceğim dedi ve uçurtmayı arkadaşlarımıza verdi. Olanları çaresiz, bir o kadarda üzgün bir şekilde seyrettim. Şimdi öğretmenime sormak istiyorum Çalışkan öğrenciye verecektin de neden kura çekimi yaptın neden benim hayallerimi kırdın. Halen bu yapılan haksızlığı unutamıyorum. Bu yazımı okuyan öğretmen arkadaşlarım olursa lütfen bu ve benzeri hareketlerden kaçınsınlar.
Yirmi yıl sonra öğretmenimle karşılaştım ve ilk sorduğum şey bu oldu. Hakkımı helal etmiyorum dedim hiçbir şey söylemedi. İnsan öğretmenini görünce sevinir ben sevinemedim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.