- 405 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
MELEKLER VE ŞEYTANLAR
MELEKLER VE ŞEYTANLAR
Yusuf Yılmaz
Yoksa dünyayı şeytanlar mı yönetiyor?
Duruma bakılırsa evet.
Peki dünyayı şeytanlar yönetirken melekler ne iş yapıyor.
Onlar şeytanların azametinden korkup ya bir yerlere saklanıyorlar, yada kaçıyorlar.
Eğer öyle değilse, nedir bu başımıza gelenler ve nerede bu melekler?
Şeytan öyle bir şey ki hemen bulunduğu şeklin kabını alıyor. Ya beynimizin bir köşesinde algılanmış odasında oturmuş avını kolluyor,yada yeni yolculuklara hazırlanıyor, yeni ülkeler fethetmek üzere.
Meleğin ise eli kolu bağlı. Bir gün kendini şeytanın şerrinden kurtarsa kar ettim sanıyor.
Şeytan büyük düşünürken, melek uyuşuk uyuşuk oturuyor.
Eğer işlerin doğru düzgün gitmesini istiyorsak elbette meleklerin yanında yer alacağız.
Ve o melekler de şeytandan daha cesaretli daha korkusuz olmak mecburiyetinde olmalılar.
Daha akıllı olmak mecburiyetinde olmalılar.
Bunu yaparken meleklerin ilk yapacağı iş korkuyu yenmesidir.
Bütün kahramanlar meleklerden seçilmiştir.
Hepsi de ölümü göze almışlardır.
Kürşat, kırk kişiyle Çin sarayını basmış.
Ulubatlı Hasan yediği onlarca oka rağmen elindeki bayrağı bırakmamış.
Seyit Onbaşı iki yüz altmış kilo mermiyi topun namlusuna sürüp İngiliz donanmasını batırmış.
O çocuk gizlice Yunan karargahına girerek silah deposunu havaya uçurmuş,
Tarlasını elinden almak isteyen Ağayı vurup cehenneme yollamış.
Tarih kitapları bu ve buna benzeyen kahramanlık hikayeleriyle doludur.
Toplum bu gibi melekler sayesinde Şeytanların kötülüklerinden korunmasını bilmiştir.
Bugün işimiz zor.
Şeytan her yerde ve gittikçe dünyayı istila ediyor.
Melekler az.
Böyle giderse mazlum insanlar daha da ezilecekler.
Bu kötü duruma seyirci kalınamaz.
Önce iyi niyetli insanlar bir araya gelmeli büyük bir güç oluşturmalı.
Yapılan haksız, hukuksuz işlere karşı durmalı.
Toplumun içindeki meleklerden yeni kahramanlar ortaya çıkmalı.
Mesela, bu virüs veya benzer şeytanlara karşı oturup evde durmayla olmaz.
Onları yenecek başka bir yol bulmak gerek.
Bilim yapmak isteyen insanların önü açılmalı. İşin erbabı iş başına getirilmeli.
Böyle boynu büküp bekleyip duramayız.
Rus bütün vahşetine Ukrayna’nin üzerine cullanirken bu melekler ne iş yapar.
Bir şeyler yapalım.
Dünyayı şeytanlara bırakmayalım.
YORUMLAR
Herkes şeytanı suçluyor oynasaki içimizdeki şeytanı besliyoruz
Misal Dünya'nın varlığı bir dengedir biyolojik manada bir besin zinciridir
Kedileri yok edersen fareler istilâ eder fareleri yok edersen yılanlar ....
Biz kendi içimizdeki şeytanı nasıl öldüreceğiz
Ya da nasıl keşfedeceğiz
Şeytanı somut hale getirilecek ne yapmalıyım
Sokakta yürürken bir yetimin başını oksarken yaşlılara yardım ederken şeytan ölür mü
Belki de Şeytan ölmez
Sadece hapsederek ceza verirsin
İnsanlık adına bir yenilik yaparak veya insanlara faydalı icatlar yaparak şeytanı yok edebilir miyiz
Şeytan bulaşıcı mıdır
Herkesin içinde şeytan varsa
Şeytanın farklı beden ve amaçlarda olduğunu söyleyebilir miyiz
Ya da benim şeytanım iyi senin şeytanın kötü diyerek iyi şeytan kötü şeytanı mi oynamak lazım.
Velhasıl kelam bir insan savaşmaya karar verdiği zaman önce kendini yener
Kendini yenmek şeytanı yenmek değil midir...
Neyse kendimi tutamadım.
En iyisi susayım.
İyi çalışmalar
Hürmetle