ALLAH' IM NEREYE BAKSAM SENDEN SIRLAR VAR
NEREYE BAKSAM SENDEN SIRLAR VAR ALLAH IM
ALLAH IM NEREYE BAKSAM SENDEN SIRLAR VAR
Her nereye baksam O ndan sırlar var
Her varlık hal diliyle anmada O nu
Yaratan tek O
Yetmez mi ispata?
Sadece yaratana eğilir başlar
Ölmeyen hep diri olan O.
Kalplere derman onda
El açıp yalvardığım O.
Huzurunda boyun büktüğüm
Gizlimi açığımı bilen
Her halimi setr eden Rabbim
Gecenin gündüzü örtmesi gibi.
Dertlere derman Onda
Ondan başkasına ne açarım el!
Ne de secde ederim
Kalbim sükunet bulur .
Huzurunda olduğum her an
Kalp dilimle cisim dilim yarışırlar
Aynı anda anar ruhum Onu
Öylesine mest eder ki beni aşkım.
İçmeden sarhoşa dönerim
Titrer her uzvum
Vecd ile Ondan başkası olmaz
Hallerime vakıf . .
Ben tek teselliyi onda bulurum
Pişman olur her an binlerce ölürüm.
Tam teslim olmuşken
Aradaki perde incelmişken.
İçimden firaklar yükselir
Kimse. duymaz o duyar.
O anda ruhum kalbim hep O na koşar.
Ruhum perde aralansın diye bekler.
Elbet açılacak o perde
Ben hiç olmadım ki dünyaya ait
Ruhum teslimiyetle huzur bulmuşken.
Ölmeden her an ölmüşken.
Bir beyaz güvercin gibi süzülmek isterim ukbaya doğru
Rabbim bana sevdirdiklerinide seni Habibini hatırlattığı için hamd olsu.n
Sen sev sevdiklerinede sevdir sevdirdiğini bana
Ey mülkiyetin tek sahibi.
Zikrin tadını her zerremde hissettirdiğin için
Aşkı badeyi sunup
İlahi aşkınla yaktığın için şükürler olsun sana.
Her nereye baksam senden sırlar var Allah ım.
Ramazan ayı tüm islam alemine Allah a inananlara sağlık sıhhat barış huzur felaketlerden salgın bulaşıcı hastalıktan uzak bir yaşam getirmesine vesile olsun inşaallah..
ALLAH cümlemizi korusun.
Hayırlı ramazanlar her gecenin bir sabahı vardır.Zifiri karanlığı önce ay yıldızlar doğar aydınlatır sonra seher daha sonra güneş doğar evren canlanır .Allah a ne kadar hamd etsek azdır ..Az birşey ters gitse neler olacağını görmekteyiz ALLAH daha beterinden korusun..
ALLAH A EMANET OLUN SELAM VE DUA İLE.
Nigâr Bedirhan
YORUMLAR
Merhaba uzakların Allah sevgisini ruhunda ve gönlünde yücelten güzel insan Nigâr hanımefendi,
Allah'ın selamı size ve tüm issanlığa olsun.
hayırlı ramazanlar ve ibadetler dilerim.
Allah sevgisini ve Allah'ın yüceliğni ne güzel şiirsel bir anlatımla betimliyorsunuz.
Allah sizden razoı olsun.
Yazdıklarınıza ne derece içten yalansız, riyasız bir ruha sahip olduğunuz cümle cümle yanısyor.
Ne mutlu sizin gibi mümine ve mümin kullara.
Dilerim yaşadığınız kentte corona illeti sizleri ve orda yaşayan insanları.
Bizler hayli zamandır içerde kaldık. Yüce Rabb'bımız dilerim bu afeti yakın zamanda üzerimizden def eder.
Corona yüzünden memlekete Artvin'e gitme isteğimizde şu anda meçhul. hayırlısı diye bekliyoruz.
Selam ve iyi dileklerimle tekrar hayırlı ramazanlar dilerim.
Yeganem
ALLAH IN selam ve rahmeti bereketi tüm inananların sizin ve tüm insanların üzerine olsun,,
Zaman ayırıp okuduğunuz değerli yorumunuzla yazıma değer kattığınız iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..Hayır dolu dualarınıza amin diyorum.Dua etmeyi dua almayı,işitmek çok önemli benim için..Din kardeşlerimize,insanlara dua sadakadır demiş efendimiz.Tebessüm dahi sadakadan sayılırken sevapken dua açılmayan kapıları açan anahtardır..Gıyaben dualarda böyle.Mübarek aydayız Allah ibadetlerimizi kendi rızasını kazanmak için tuttuğumuz oruçları da kabul ve makbul eylesin..Allah sizden de cümlemizden de razı olsun inşaallah..Burada da önlemler devam ediyor şükür yakalnma kayıp sayısı azaldı.Bazı kısıtlamalarada son verilecek boyutlu olarak.
Yurt dışına çıkmak ev gezmeleri mesafe kontrol altında tutulmaya çalışılıyor..Her derdi veren mutlaka dermanını da gönderir..Allah büyük Asla yeise kapılmadan Allah a sığınmak dua dua yalvarmak gerek..Ne kadar üzücüde olsa insanlık ne zaman çığırdan çıksa Allah ın şefkat tokadı ya doğal afetlerle,ya salgınla ya da zalimlerin elleriyle oluyor..Allah ın gazabını azabını hatırlatıyor..Pişmanlık ve tövbeyle Hak yolda yaratana sığınmakla başlayıp tedbirleri tedaviyi olup sonucu yaratandan bekleriz daima.Şükür Rabbimizie ailemde yakınlarımda soydaş ve din kardeşlerimizde şimdilik hastalanan yok..
Hayırlı Ramazanlar inşaallah sizde memleketinize gidersiniz.İnsan doğup büyüdüğü yerlerde rahat ve huzuru buluyor.
ALLAH A emanet olun size ailenize tüm din kardeşlerime soydaşlarımıza selamlar..Dua ile.
Selamunaleyküm, sayın Yeganem. Huzur veren güzel yazınızı okudum. Hayırlı Ramazanlar diliyorum ben de. Allah'a emanet olun. Sevgiler.
Yeganem
Zaman ayırıp okuduğunuz yazımda huzur bulup beğeniyle yorum yazdığınız ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..Tüm Allah a inananların ve seninde Mübarek Ramazan Ayın Kutlu Olsun.Allah sağlık sıhhat afiyet versin,her türlü belalardan afatlardan bulaşıcı devası olmayan hastalıklardan da bizleri korusun..Allah a emanet olun..Selam ve dua ile.
derdi veren Allah, dermanınıda verir, yeterki huşu içinde bağlanalım
hayırl Ramazanlar
Yeganem
İnsanlarda şifayı geciktiren o derdi verene sığınmayıp şifayı başka yerde aramaktan aslında..
Tedbir alın şifayıda derdi veren beraberinde verir denmektedir..
Zaman ayırıp okuduğunuz yorumunuz iyi dileğiniz için teşekkür ederim..
Allah hak yoldan kendisini zikirden ayırmasın amin..
Size de hayırlı ramazanlar Allah a emanet olun Selam ve dua ile..
Canım gönül dostum.
Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Ne mutlu ne mutlu baktığı her canlıda Rabbini görene.
Uçan kuşun kanadında.
Yaprağın damarlarında.
Hatta bir nesnenin atomları bile Allah diye diye dönerken ve Allah ı zikrederken...
İlahi Aşkın ateşi ile yananlara ne mutlu.
Acıyı hüznü katık yapıp da Rabbine dönük yüzüyle yine teslim olduğumuz maneviyat.
O teslimiyet duygusu...
yere göğe de sığmayan bir coşku.
Canım gönül dostum yüreğinize bin sağlık.
Sağ olun var olun.
Allah rızası için yaşarken bizi bize sunan Rabbimize ve ulaştığımız mübarek ayın da yüzü suyu hürmetine İnşallah ülkece ve tüm dünya feraha çıkacağız ve başımızdaki tüm dertlerden de Allah ın izniyle kurtulacağız.
Hala dersini almayan insanlardan olmayalım yeter ki.
Sevgimle çok çok...
Selam ve dua ile.
Hayırlı Ramazanlar diliyorum
Yüreğiniz dert görmesin asla.
Yeganem
Zaman ayırıp okuduğun ve yorumun tüm iyi dileklerin için teşekkür eder.Tüm dualarına amin inşaallah diyorum..
Allah tek ve kudreti yüce olan MUTLAK HAKİMİYETİN TEK SAHİBİ ALLAH
Allah bizleri boşuna başıboşta yaratmadı.Tüm yarattığı varlıklar Allah ı hal diliyle anarlar biz hemcinslerimizi duyar anlarız diğer varlıklarda onları anlarlar..Nitekim HZ Süleyman peygamberimiz HZ Muhammed s.a.v diğer seçkin kullardan gelen haberlerde sözlerde tüm varlığın Allah ı andığını bilmekteyiz.Nefesler hakkı yaratanı anmak içindir anmadıkları ansa öldükleri andır..Her varlıkta yaratanın sırrı ibretle baktığımızda ne kadar mükemmel yaratmış ALLAH hamd ve şüküreder insan ..
Hayırlı ramazanlar Allah kalbini daha nurlandırsın ufkumuzu açsın sevdiği kullardan eylesin beni seni sevdiklerine de sevdirsin.Allah cümlemizi her türlü afatlardan felaketlerden,hastalıklardan korusun inşaallah..
GIYABEN DUALAR ENÇOK KABULE YAKIN DUALAR DEMİŞ EFENDİMİZ.S.A.V. ALLAH RAZI OLSUN DUALARIN İÇİN KARDEŞİM..DUALARIMIZ MÜŞTEREKTİR DUALARIMIZ TÜM ALLAH A İNANANLARA TÜM İNSANLIĞADIR..
Allah a emanet ol Selam ve dua ile..