- 466 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TAKVİM YAPRAKLARI 1 (11 HAZİRAN 2020)
Fikir alışverişleri içinde uyum sağlamak amacıyla yapılacak dayanışmanın önemi konusunda duygusal davranışların fazla bir önemi yoktur.
Kişi bazında sorumluluk göstermenin aslında toplumun yararına olacağı gerçeğidir. Ülkeler içinde bulunduğu psikolojik analizleri yaparken dikkat etmesi gereken en önemli husus şüphesiz kişilik bozuklukları ve panik atak yönünde olmasıdır. Bunun yanında hormonel bir takım reaksiyonlarında zaman içinde toplumun üreme potansiyeline doğrudan etki edeceği faktörüdür. Düşünen breylerin ileriye yönelik yapmış olduğu şehirleşme ve kamplaşma topluma olan yadsımaları görülüyor ki, kutuplaşmalar gizli bir silah olarak kullanılan canlı kıyımlarını gözönüne sermektedir.
Nedir niçin demeye kalmadan dört bir tarafı sarılmış hastalıklı beyinlerin algı logoritmasındaki bir takım varsayımların çözümden çok çözümsüzlüğü örgütlediği gerçeğidir. Uyarılmayan uyandırılmayan potansiyel suç mantelitelerin aslında kendi fikriyatları ile olan çelişkileri gözönüne alındığında yanlış değer ve yargı modülleri kavram yasasından çok uzak olduğu gerçeğidir.
Yarın için uyandırılmaya çalışan robotik geleceğin aslında geçmiş bir hesaplaşmanın örneğidir.
YORUMLAR
Karışık analizlerin katıyetle böyledir diye bir üslup ile sunulması her zaman tercih ettiğim bir yöntem olmasa da kendi yazım dilimde okumak ilginç geldi .
Yazının içindeki tüm bilgiler kıymetli ancak cümle düşüklükleri veya kelime atlanarak yazılmış olması asıl verilmesi istenen olası fikri zayıflatmış kanımca..Sanıyorum direkt sayfaya yazılmış ve bu sebeple yazı da anlama güçlüğü yaratan yazım eksiklikleri mevcut. Ama felsefi açıdan bir çoğuna katıldığımı hele hele son cümlenizin üzerine uzun zamandır düşündüğümü belirtmek isterim .
Saygılar