- 1044 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bugünün Küçüğü, Yarının Büyüğü...
Çocuk deyip geçmeyin, onlar bir ülkenin can damarıdır. Cıvıl cıvılsa evler, sokaklar o ülkenin geleceği parlaktır. Çünkü çocuk, yarınların teminatıdır. Bu yönüyle değerlidir çocuk. Ama her zaman böyle görülmemiştir ne yazık ki. Kimi zaman görünmeyen, görmezden gelinen, hatta bazen fark edilmeyen bir güçtür.
Bu da geleceğimiz bunlar diye övündüğümüz çocuklarımıza yaptığımız en büyük yanlıştır. Evet, bugün küçüktür bazı şeylere aklı ermeyebilir ama yarın büyüyecek ve bayrağı devralacaktır. Bunun içindir ki, onlara güvenmek ve her zaman destek olmak gerekmektedir. Üstelik bunu bir bayrak yarışı gibi görmek gerekir ki, durumu o zaman daha iyi
anlarız. Nasıl bizler büyüyünce anne babalarımızdan bayrağı aldıysak yarın büyüdüklerinde onlar da bizden alacaklardır bayrağı. Yani bugünün küçüğü dediğimiz çocuklarımız,yarının büyükleri olup ellerini taşın altına sokup sorumluluk alacak bireyler olacaklardır. İşte bu yüzden çocuklar işlenmeye hazır, önemli bir değerdir bizler için. Onları işlemek, yarınlara hazırlamak bizler için çok önemlidir. Onları ne kadar iyi hazırlarsak yarınlara, daha güçlü olacaktır yarınlarımız.
Yalnız bunu yaparken onları sadece çıkarlarımız için düşünmemek gerekmektedir. Neticede onlar da bir insan. Bunun için her zaman ve her koşulda onlara insanca muamele göstermek ve onlara hak ettiği değeri vermek boynumuzun borcudur. Bunu sadece kendi çocuklarımızla sınırlamak da doğru değildir. Her çocuğa şefkatle yaklaşmak, onlara hak ettiği göstermek her şeyden önce biz büyüklerin insanlık görevidir. Bunu biraz daha somutlamak gerekirse Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün tüm dünya çocuklarına armağan ettiği ulusal bayramımızı hatırlayalım. Tüm dünya çocuklarını bir araya toplamak, onların neşelerine ortak olmak ve bunu bir ulusal bayramda yapmak takdire şayandır. Bu ve bunun gibi örneklerin dalga dalga yayılması temennisiyle.
Bu vesileyle 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınızı kutlar, neşe dolu nice bayramlar dilerim. Unutmayalım ki, 23 Nisan’lar bizim geleceğimizdir, lütfen ona sahip çıkalım. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu olsun.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Ne güzel böyle bir bayrama sahip olmak. Kutlu olsun 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı. Başta devletimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları ile aziz şehitlerimizin ruhu şad olsun... O küçükler vatan sevgisi ile büyüsün hep... Kutlarım...