- 552 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
sen kimsin?
yürüyorsun.duruyorsun.yanından geçenlere bakıyorsun.karşına çıkanlara..gidenlere.gölgeni paylaştıklarına. yaşıyorsun,az ya da çok,yaşıyorsun.bir kelime önce ya da sonra sona eriyorsun,kendini kaybediyorsun.filmin bitiyor.bitiyorsun.
bir sabah başka bir aynada kendine baksan başka biri olabilir misin?
hava alanında uyanıyorsun.sessiz bir otogarda.tren garında.hayatın dakika dakika sona eriyor.bir vedanın çığlığında uyanıyorsun.sahte bir göz yaşında. buğulu bir cam kenarında.martının gölgesinde.hızlı ya da yavaş.gidiyorsun.birisi için daha yok oluyorsun.birini daha bitiriyorsun.bilmeden gidiyorsun.uyanıyorsun.
her şeyini kaybettiğinde özgür olabilir misin?
yaşamın bir yuduma sığıyor.tek yudum dostluklar.tek yudum gece.aşk ve özlem.hayatın yavaş yavaş sona geliyor. tutamıyorsun.ellerini hissetmiyorsun.nefesini.nefes günahın kılıfı.onu takıp affını renklendiriyorsun.kendini yok ediyorsun.her yudumun sona bir adım.tek yudum nefes.bitiyorsun.
sen hangi yaşamın yan ürünüsün?
gülüyorsun.ağlıyorsun.durmadan ruhunu tüketiyorsun.başında ya da sonunda,bir şarkıda kayboluyorsun.bir ruhu tüketiyorsun.bir şiirde.hatırlıyorsun.unutuyorsun.geçmişini.geleceğini.her şeyini.kendini.bir hatırada yeniden doğuyorsun.bir anlatıda yok oluyorsun.satırlar arasında.tarihi belli olmayan bir fotoğrafta.siyah beyaz ya da renkli,bir kadehte kırılıyorsun.gülüyorsun.neonlu ışıklar sönüyor.ağlıyorsun.
kahretsin,bütün insanlık aşık oluyor!
kırmızı bir gülde uyanıyorsun.mavi bir denizde.gökyüzünde.sarı ya da gri.martılara selam veriyorsun. dalgalara.boğuluyorsun. yok oluyorsun.bilmeden biliyorsun.uçuk ya da kaçık.acıyla uyandığın bir sabah kaç yüzün daha yansır bir aynaya? ayna karşısında var oluyorsun.beyaz sayfalarda siyah yanlışlar arıyorsun. lavinya.je t’aime ya da femme fatale. kopan iki papatya dalında kayboluyorsun.
bir gün yok olduğunda kendini bulacaksın,biliyorsun.
rüyanda uyanıyorsun.hayalinde.gözlerin kapalı ya da sessiz.bir hüznün göz yaşında savruluyorsun. bedeli ödenmiş bir sabahı kucaklıyorsun.gün ışığının anlamını.anlamı yok ediyorsun.başı ya da sonu,hayatı kutsuyorsun. tanrı’ya ilk bakış.ölüyorsun.
yaşamın kıyısındasın.duyuyorsun.
dans ediyorsun.deliliğine dans ediyorsun.müziği duymuyorsun.dansa kalkıyorsun. deliriyorsun. görmüyorsun. deliliğini yok ediyorsun.gerçeğini.her şeyini.yaşamınla dans ediyorsun.serin bir yaz akşamı. Yalnızlığına hükmediyorsun.gücünü ortaya koyuyorsun. yalnızlığını dansa kaldırıyorsun. yanlış ya da doğru. dans ediyorsun.yalnızsın.deli..
sen gördüklerin değilsin.