- 445 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Koca Kadın İlaçları
Modern Tıp
Altarnatif Tıp (Koca Kadın ilaçları)
Bugün dünyamızın başına bela olan hastalığın ilacını ve aşısını hala bulamadılar.
Niçin?
Bilimin ve teknolojinin son derece ileride olduğu bir zamanda tıp dünyası korona denen hastalığın tedavisinde, aciz kalmışmıdır veya aşı niçin hala bulunamamıştır?
Ninelerimizin Annelerimizin eski dönemlerde çeşitli hastalıklarda kullanıp başarılı oldukları kocakarı tabir edilen ilaçlardan ne kadar haberimiz var.
Var ise bildiklerimizi açığa çıkarmamız gerekmezmi.
Altarnatif tıbba inanıyormuyuz.
Yanık tedavisinde ne kullanıyorlardı da iz kalmıyordu.
Başları ağrıdığı zaman ne yapıyorlardı.
Yaralara eziklere ne kullanıyorlardı.
Ruhsal hastalıklara nasıl bir tedavi uyguluyorlardı.
İki bin yılında şahsım, dokuz milim olan böbrek taşını doğal ilaçlarla ağrısız ve sızısız olarak düşürdüm (balık taşı – havuç tohumu) yine tanıdığım genç bir delikanlının çok ileri derecede hemorid hastalığından (ardıç tohumu ve suyu) iyileştiğini biliyorum.
Güzel kokunun beyni beslediği, kötü kokunun beyni bozduğu gerçektir.
Hastalıklara yakalanmayız veya çabuk yeneriz.
Yeterki vücudumuz sağlam aklımız zinde olsun.
Derin nefes almayı sürekli hale getirelim.
İnsan gövdesi hareket ettği zaman kendisini yenilemektedir unutmayalım.
İnsanlığın hizmetine sunmayıp sakladığımız her bilginin yarın sırtımızda yük olacağını unutmayıp paylaşalım.
Her birimiz henüz daha geç değilken sayıları az kalsalarda anne nine ve yaşlı yakınlarımızdan her hangi bir hastalık konusunda nasıl bir yöntem ve tedavi uyguluyorlardı öğrenelim ve birbirimizi haberdar edelim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.