- 541 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Hani Var ya
Hani var ya anasını dedirten zaman. Hani umulmadık bir anda kesitleşir gönlün.
Bir küs bir barışık mermerleşen bakışın konuşur birden ve birden bakışların dalar yere düşen yağmur damlalarına. Sanki dur diyemediğin biri gönül tarlana girer. Anlamaya çalışırken sevilmeyi kırmızlara dalar duyguların. Birden tarumar olursun kaçamaz bakışların hep onu görmek ister gözlerin. İhanete tövbe ederken yazılı keder bumu der gibi göz kırpar yıldızlara kaldırımın gözleri .Aşka aşık pırıldayan yıldızlar söndürmemek için ışığı sevişircesine dans eder sularda. Derin ayrılıklara sanki derman bir günlük aşk için kelebeklerin süsü .Sor aynaya bakmadan önce kendine kalbimin sahibi bumu diye yoksa uzayan gecelerde kaldırım süsü olmasın iz yaşları yoksa gözünden acıları söker gurbet rüzgarları .Yaşamı keşfet keşfet hatta aşk ile keşfet umut yıldızları kaymadan kendini keşfetmektir asıl aşk .Yoksa can sularına dalar gözleri yaştan delinmiş martılar .Ve aşk nisan yağmuru gibi bahar güneşini arayan yıldızlarla öpüşen gece gibidir ve de gün gelir adımsız anda uyanır insan.
Ve der gözlerinde ki yaşlar yalan yaşamda gerçektir ölüm.
NURTEN TARIM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.