- 528 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Virüs
Enteresan ve zor günler yaşıyoruz… Alışık olmadığımız bir yaşam bu… Bildiğim bir şey var ki her güzel ve zor günlerin bir sonu olduğu gibi bu günlerde bitecek… Bizler yine sokaklarda, işyerlerinde olacağız…Yine birbirimiz sarılacağız…Sarılmanın bu kadar güzel bir duygu olduğunu şimdi daha iyi anlıyoruz…
Korona virüsü bizi evlerimize hapsetti…Dünya devleri sınıfta kaldı…Milyarlarca lirayı savaş teknolojisine ayıran kapitalist ülkeler virüse teslim oldu…Basit sağlık ürünlerine yatırım yapmadılar…Çünkü para etmiyor bu ürünler…Amerika bizden sağlıkla ilgili ürünler istiyor…Gülermisin ağlarmısın…Gülünecek bir durum elbet…
Dünya çaresiz…Aşıyı bulma derdinde….Bulunacak elbet…Ama dünya devletleri bir şeyi anladılar…Yaşamak en güzel şey…Öyle olduğunu tahmin ediyorum…İyimser olmak zorundayım…Okyanuslarda yüzerken dereleri görmek zorundayız…Bilim ve teknolojiye yatırım yaparken altyapı hizmetlerine de önem vermeliyiz….
Anlatmak istediğim bir konu daha var… Sokağa çıkma yasağı ilanı sonrası yaşanılanlar… Hayretler içinde olanlar seyrediyorum…Cahilliğin zirvelerini yaşıyor insanlık…İki günde insan hiçbir şey yemese bir şey olmaz…Ama fırınlara marketlere saldırdılar…Böylesi bir gün de dogal bir felaketin yaşandıgını bir düşünsenize…İnsanlık iyice sınıfta kalacak…
Enseyi karatmak istemiyorum…İyimser olmak zorundayız…İnsanlık yenecek bu sıkıntaları…Yine bilim kazanacak…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.