- 422 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSTANBUL MİTİNGLERİ
İSTANBUL MİTİNGLERİ
Yusuf Yılmaz
İstanbul’da olduğum müddetçe hemen hemen çoğu mitinglere katılmışımdır.
En büyüğü Filistin mitingleridir.
Kırımlı kardeşlerimizin, Doğu Türkistanlı soydaşlarımızın yaptığı mitinglere kimse gitmez?
Başka miting ve gösterilerde vardır ama ben bunların üzerinde biraz yorum yapmak isterim.
Neden Filistin’e ilgi fazladır da, Kırım ve Doğu Doğu Türkistan’a yok denecek kadar azdır.
Bunların hepsi de Müslüman değil mi?
Üstelik Kırımlılar ve Doğu Türkistanlılar her zaman bizim yanımızda bizim ile beraber etle tırnak gibi olduğunuz halde.
Filistin daha dün Suriye’de Askerlerimiz Ruslar tarafından şehit edildiğinde neden Ruslarla birlikte hareket ettiler.
Filistin, Akdeniz’de petrol ve doğal gaz aramalarında Türkiyeyi boğmaya çalışan İsrail’inde içinde olduğu devletlerle birlikte oldular.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetini tanımadılar.
Filistin’den, Iraktan, Suriye’den Kaçanlar Türkiye’ye sığındılar?
Neden, Irktaşlarının yanına, Arabistan’a, Kuveyt’e, diğer Arap ülkelerine değilde illa Türkiye’ye geldiler.
İngilizler,Sultan Abdülhamit Filistinli’de toprak istediğinde" bedeli kandır " dedi de, bu topraklar Arapların elindeyken bir kısmını Altın karşılığında İngilizlere onlar da Yahudilere verdiler.
Bütün bunlar bilindiği halde bizi idare edenler her zaman Filistin’e yardım etmişler, soydaşlarımızı dışlamışlardır.
Kırımı yutan Rus’a ve Doğu Türkistan da soykırım yapan Çin’e bu konuda bir telin bir kınama dahi yapamamışlardır.
Bırakın kınamayı Milli kuruluşlar dahi Kırım ve Doğu Türkistan Telin ve Mitinglerine ilgi göstermemişlerdir.
Ama Filistin Mitingleri çok kalabalık olmuştur.
Olmasın demiyorum. Bu Müslümanların diğer Müslüman olan Türkistanlı kardeşlerimize de hiç olmazsa birazcık olsun, ilgili olması içap etmez mi?
Yoksa bunların suçu Türk olmaları mı?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.