Aşk nedir
İçinde bulunduğumuz zamanın bir diğer sorunu da aşk.Nedir aşk?Gerçekten bir kadına yada erkeğe duyulan sevgi midir?Aşk bilenlerin sustuğu,bilmeyenlerin konuştuğu şeyin adıdır.Diyor Serdar Tuncer.Çok yerinde bir tabir bence.Ben bunu size anlatıyorsa bildiğimden değil bilmediğimden. Çünkü söyleyen bilmez bilen söylemez.Gençler arasında aşk lay lay lom gibi görünse de aslında öyle bişey değil.Bişeyler yok etmiyorsa aşk yoktur.Aşk sevdiğin kişinin sevdiklerini kendine huy edinmendır. Hala eski huyların varsa sen aşık olmamışsın demektir.Aşk heves bitene kadar sevgi nefes bitene kadar.Ama hangi aşk?Allah aşkı.İçimize bu aşkı yerleştirire bilirsek inanın bana bütün zorlukların üstesinden gelebiliriz.
YORUMLAR
Aşk. Muamma değildir Muamma olan aşıktır. Tarifi mümkün olanın olmayanı esir almasına biz aşk diyoruz.
Şiddetli sevgi diye açılabilir. Şiddeti geçebilen .sevgiye ulaşır. Aşkta murat aşığına ulaşmak değil aşığında kendine ulaşmaktır. Yok da etmez yok olanı varlık sahnesine çeker.
Yukarıda arz ettiğiniz.Söyleyen bilmez, bilen söylemez İfadesi. Kişinin halini ifşa etmesi olmamışlığındandır. yani ilk cümle hamlık evresidir. vara yoğa konuşur. Bilen söylemez kısmında ise Olma hali vardır. söze hacet kalmamıştır. İlahi boyutta aşk ise felsefi gevezelik. Leylasız Mevla bulunmaz. Eserine hayranlık duymayanın mimara merakı inkişaf etmez.
Dedirtti satırlarınız. Hoş gelmişsiniz.