- 400 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Yeşil gözlüme
Yeşil Gözlüme...
Aslında yazmaya nasıl başlayacağımı bilmiyorum ölem sene.
Karşıma koydum hayalini oturdum bende tam karşına...Anlatacağım içimden geçenleri, yıllardır senin yokluğunda kendi kendime söylediklerimi...
Şimdi hatırlıyorum da çok ağrıma gidiyor yeşil gözlüm.Yıllar önce seninle ilk konuşmaya başladığımız da sen yok demiştin.Bende en azından rastlaştığımız da bir selamı çok görmezsin demi demiştim.Sen de olur selamlaşırız demiştin.Ben hala hatırlıyorum o selamı aradan 8 yıl geçmiş, seninle ilk göz göze geldiğimiz yer seni ilk gördüğüm parkın girişiydi.Kaldırdın kafanı tebessüm ettin.Ben o gün yeniden doğmuş gibi hissetmiştim.O yeşil gözlerin bana aşk nasıl güzel bişeymiş öğretti o gün.Ağrıma giden ise şu şimdi ise bazen rastlaşıyoruz sırf sen benimle göz göze gelirsin de rahatsız olursun diye yere bakıyorum.Bu acının yer yüzünde tarifi yok.Nerden bilecektim gözlerine bakmak için canımı vereceğim kadın rahatsız olmasın diye yere bakacağımı asıl ölüm bu işte.
Hatırlıyor musun?
Ben hala hayattaysam,nefes alıp veriyorsam sırf yukarda ki sorunun cevabı hatırlıyorum olduğu için.Gözlerinin bana bakıp güldüğünü,el ele tutuştuğumuz da ki(şuan bile düşününce gözlerim doluyor) huzuru,biz kelimesinin ne olduğunu anladığımız yılları hatırlıyor musun?
Senin yokluğun da çok zor günler geçirdim ölem sene.Ayrıldığımız dan beri pardon sen beni ölümle baş başa bıraktığından beri. Şöyle dalgın olmadan içten güldüğümü hatırlamıyorum,sen gülüyor musun? Sen bıraktığın dan beri kendime bakmıyorum elbise nedir bilmem,dışarı çıkmam nedir bilmem,sadece uyuyorum ömrümün sonunu bekliyorum.Ömrümün sonunu beklemem de seni öteki tarafta beklemek için,çok bekletme olur mu? Allahtan diğer tatafta tek dileğim sana kavuşmak hasretim orda bitecek inşallah.
Sakın sen üzülme bu dünya da üzülürsen de,üzerlerse de unutma,bu hayatta ben nefes alıp verdiğim sürece her zaman yanındayım gel dediğinde mezarda değilsem yaşım kaç olursa olsun nerde olursam olayım gelir seni alırım.Sen benim hayatta ki en büyük korkumsun biliyor musun? Yeşil gözlüm birgün evleniyor dediklerinde ben o an ne yapacağımı bilmiyorum ve ben bundan o kadar korkuyorum ki küçük 5 yaşında çocuk gibi ödüm kopuyor allah o günü yaşamadan alır canımı diye her gece dua ediyorum inşallah o günü görmem.Ömrüm ömrüne olsun...
Sensiz ölümü bekleyen adam...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.