- 561 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Meşhur korana 19-
Meşhur korana 19-
Herkes fikrini ve düşüncelerini söyledi 25 gündür gülümseyerek dinledim, artık konuşmak sırası bende sanırım. Her guruba ideolojiye inanca ait topluluklar bir sürü iddia ortaya sürüyor.
Hangisine inanmalı herkes şaşkınlık ve dehşet içinde kaldı. Bunun sonu nereye kadar gidecek belirsiz. Halkı yeteri kadar bilgilendiren yok bir korku tüneline benzedi gidiş. Sonumuz iyi olsun dilerim, benim temennim budur.
Bu konu hakkında ön görülerin gelince, insan nüfusunun çokluğu dünyaya fazla yük olabileceğiydi. Bir gün bu gidişten insanlık zarar göre bileceği hakkında bazı görüşlerim vardı.
Dünyanın insan nüfusu çok fazlalaştı bir gün buna dur diyecek bir olay olmadan şu nüfus artışına bir çare bulunmalı diye düşünmüşümdür son zamanlarda. Doğmuş olanlar korunsun ama gereksiz doğumlar olmasın düşüncem vardı. Dünyanın her bölgesinde doğumlar kontrol altına alınmalıydı. Her kadın birden fazla çocuk getirmemeliydi. İnsan nüfusunun çoğalmış olması doğanın tahrip edilmesi demekti. Diğer canlıların yok olması ve yaşam alanlarının daralması demekti. Salgın karşısında, dehşete düşen ülkeler nüfusu az olan ülkeler oldu, bunlar aynı zamanda ekonomik olanakları iyi olanlardı. Bütün medya onlardan bahsediyor.
Hindistan gibi Afrika gibi ülkelerden hiç ses yok sanki. Onlar gerçekten ölmüyor mu yoksa nasıl olsa kalabalıklar ve gereksizler diye umursamıyor mu anlamadım. Bu gibi olayları bilim önceden tahmin etmiyor olamaz ön görüyor ama her nedense bunu hiç dile getirmiyor. Bahaneleri insan haklarına olan saygı olmalı isteyen istediği kadar üreye bilir. Bunu mu düşünüyorlar acaba. Başka bir bildiklerimi var. Oysa insanın soyu bu kadar çok olması yaşadığımız dünyaya ağır geliyor olduğunu gayet iyi biliyorlardır. Bazıları bilim dünyası bu salgını icat etmiş olabilir teorisi atıyor ortaya, bu düşünce bana biraz doğru gibi geliyor ama bu virüs hiç ayrım yapmadığına göre yanlışlığı ortada. Sözün özü doğa kendinden alınanı geri istiyor. Çok Üremeyi bırak insanoğlu. Neredeyse toprağı bile yiyeceksin artık dur diyor.
yeter KARAER
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.