- 476 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK VE SEVİLMEK GİBİSİ
Sevmek sevilmek için çareler üretip, onları tüm dünya insanı ile, yalan katmadan doğrudan yaşamak ve yaşatmak kimbilir ne kadar güzel olurdu.
Bazıları için adına ayrılık deyip, isyana teşvik eder. Bazıları için olsun kaderim böyleymiş deyip sineye çeker. Bazıları için ise gerçek sanıp seraba yüz boyalar. Mahkeme edilmesi gereken bir diğer durum ise ben çok sevdim. Deyip onun haberi yoktu, neden diye sorduğunda ben onu öyle seviyorum diyen uzaktan aşk okulu eğitmenleride vardır. Platonik diye anılır, kainatın en küçük gezenidir. Çünkü aşk gezegeni venüs ona uzaktır. Ya da dünya ondan bağımsızdır, ya da o bu dünyaya ait değildir. Sonuçta kendi içinde yaşatıp, kendi ile sır olup diyardan diyara göç eder.
Bazıları için paranın yanında gidebilecek, yürüyen güzellikler aranır. İçlerinde en kirli ve ucuza kaçmış durum bu olsa gerek, memnun olmayıp, memnuniyeti oynayan şımarık yüzlü hasta ruhlar.
Sonuçta seven sevdiğine dargın olmamalı, sevilenede kadir kıymet bilmek üzerine farz olmalı, uzakta sevip kendine ayıp edip, onu başka kollara atmamalı, sevmek deyince tüm dünyayı kucaklamalı, ben merkeziyetçi değil, evrensel olmalı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.