- 433 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞBUĞ ALPASLAN TÜRKEŞ ÖLÜMÜNÜN YİRMİ ÜÇÜNCÜ YILI DOLAYISIYLA
BAŞBUĞ ALPARSLAN TÜRKEŞ HAKKA YÜRÜMESİNİN YİRMİ ÜÇÜNCÜ YILI DOLAYISIYLA
Yusuf Yılmaz
Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ten sonra onun mirasını gerçek manada teslim alan, onun fikirlerini taşıyan liderlerin başında şüphesiz Başbuğ Alparslan Türkeş gelmektedir.
Milliyetçi Hareket Partisini, Dünya Türklüğünün bağımsız olması için kurmuştu. Bunun için çok büyük mücadeleler verdi.Bunları tekrar etmekten ziyade bugün geldiğimiz durumun muhasebesini yapmak ve o mübarek insan öldükten sonra Mhp nin düşürüldüğü durumu konuşmak gerekir diye düşünüyorum.
Dış Türklerle ilgili bağımsızlık mücadelesinden bahseden var mı?
Doğu Türkistan’da uygulanan zulüm ve soykırım devam ediyor. Yapılan telin, miting ve gösterilerde MHP yok. TBMM verilen önergede yok. O zaman sorarlar adama "sen niye varsın?"
İki bin beş yılında bütün partiler dağılmış halk mhp de toplanmak istiyor. Cılız mhp yöneticileri iktidar olmaktan korkuyor. Öyle olunca da meydanı bu günkü zihniyete bırakıyor. Yetmiyor bu iktidarın figüranı haline geliyor.
Verilen binlerce yıllık mücadele ve tecrübe heba edilmekle kalmıyor bir avuç olan bu kadrolar bölünüp parçalanıyor. Başka partilerin yemi haline getiriliyor.
Şu anda bile Türkiyeyi bu sıkıntılı durumdan çekip çıkaracak kadrolar ülküçü harekette olduğu bilindiği halde bir araya gelmemek için emperyal oyunlara kurban ediliyor.
Çok mu zor Alpaslan Alpaslan Türkeş’in Okulundan mezun olupta aynı ülküyü paylaşanların bir araya gelip memleketin kaderine hakim olmaları?
Hayır. Sadece nefsini bir kenara bırakıp bir kurultay yaparak yeni liderini seçmek, Atatürk’ün ve onun mirasını sırtında taşıyan Alparslan Türkeş’in işaret ettiği hedeflere koşmak?
Göreceksiniz bu olacak.
Başka çare var mı?
Bu kadar kadro boşuna mı yetişti?
Benin bayrağım, benim vatanım diyen herkes bu çekirdek kadronun etrafında toplanmak mecburiyetinde.
Yoksa bu ülkeye yazık olacak.
Başbuğ Alparslan Türkeş’in Hakka yürüyüşünün yirmi üçüncü yılında bu duygu ve düşüncelerle onu rahmetle, minnetle, şükranlarımla yad ediyor ,aziz hatıraları önünde saygılarımla eğiliyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.