Merhaba
Öncelikle hepinize çok selamlarımı iletiyorum. Bu güzel sayfayı, bir arkadaşımın sosyal medyadan paylaştığı şiirlerini görünce fark ettim ve ben de yıllardır yazdığım şiirlerimi burada sizin gibi güzel insanlarla paylaşmak için üye oldum.
Şiir yazmaya net olarak lise yıllarımda (2009) başladım. Hayallerimi, duygularımı dizelere aktarmak gerçekten bana iyi geliyordu. Daha sonra güncel konular da ilgimi çekmeye başladı ve daha geniş içeriklerde şiirler yazdım. Tabi yazdıklarıma "şiir" dediğim için kusurumu maruz görün. Sonuçta "amatör" olarak devam ettiğim bu süreçte şiirimi yazarken kendime gerçekten usta bir şair edası vererek yazmaya çalışıyorum. Bu benim yazarken ki motivasyonum diyelim. Ama öyle değil mi? İnsan kendini mutlu hissederken, neden o an için mükemmel hissetmesin ki? Kendi içimizde yaşadığımız dünyanın kahramanı değil miyiz? Gerçek hayatta böyle bir iddiamız olmasa bile kendi iç dünyamızda bu mutluluğu yaşamak, bence bizim için paha biçilemez bir duygudur. Konuyu daha fazla dağıtmadan bu yazıyı yazma amacımın en azından yazmaya başlamak olduğunu belirtmekti.
Yazımı ufak bir hikaye ile bitirmek isterdim lakin bunun için hala hazır olmadığımı düşünüyorum. Elimden geldiğince yazmaya çalışıp; duygularımı daha iyi ifade ederek karşımdakine aktarabilme ümidiyle, bundan sonraki yazılarımda buluşmak dileğiyle. Hoşça kalın. Sağlıcakla kalın.