- 603 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Denge
Bugün yaptığım bir araştırmada dikkatimi çeken ve bende büyük bir etki bırakıp sorgulamaya sevk eden bilimsel bir husustan söz etmek istiyorum.
Bildiğimiz üzere su buz haline gelince yoğunluğu azalır.Yoğunluğu az olan maddeler sıvı yüzeyine çıkar ve burda sıvı su olduğuna göre buz tabakalarının su yüzeyinde olduğunu söylemek yanlış olmaz.Bilimi inkar etmek veya din psikolojisine başvurup başka yerlere çekmek yanlış olur fakat ters açıdan bakmanın kimseye bir zarar getireceğini düşünmüyorum.
Buz kütlesinin altında ortalama 4 C° sıcaklık vardır ve yaşam devam eder.Aynı şekilde buz kütlesinin üstünde yaşam devam eder.Buz kütlesi olmassa fok balığı,deniz aslanı gibi birçok canlı yaşayamazdı.Demiştim ya ters açıdan bakalım diye eğer yoğunluğu artan bir cisim su yüzeyine çıksaydı ve buz kütlesi su tabanında oluşsaydı...
Olumlu ve olumsuz, sadece aynı paranın farklı taraflara bakan iki yüzüdür demiş Einstein.Olumlu yada olumsuz bakmak değişim yaratmaz fakat büyük dengelerin olduğu bu düzende bizler çok küçüğüz.
Hakkı Mert
YORUMLAR
Enteresan! Düşündürücü ve değişik bir yazı.
Şimdi bende şaban gibi dinleyip dinleyip ' ne diyo bu ' desem. Kızmazsınız umarım :)