Korona
Birileri gerçekten birşeyleri bildiğine eminim.. Bu virüs bilerek çıkartıldığına da eminim. Araştırmalarım başka bir şey göstermiyor. Aslında aşı hazır ama daha çok insanın ölmesini. Zamanında buna benzer veya daha kötü hastalıklar ve salgınlar meydana geldiğini ataştıranlarımız biliyor. Allah yar ve yardımcımız olsun
YORUMLAR
Zaman kırılması diye... ya da üçlü anın yaşandığı ( geçmiş - şimdi - gelecek )zaman kavramını tartışan teorik fizikçiler, bizim 'gelecekte haberler' dediğimiz konuları izah etmeye alışıyorlar da... bizim zeka evrimimiz henüz bunları kavrmaya yetmiyor diye düşünüyorum.
Dünyanın varlığından bu yana, tarih ve yer adı verilerek neredeyse 'adrese teslim' ön görüler yapışmıştır. her ırktan, her dinden, her kültüreden... bu çalıuşmaları yapan hatta 'çocuk yaşında söyledikleriyle tarihe not düşenler' olmuştur.
Einstein'in bu sözünü zaman zaman paylaşmıştım. " İnsan beyni Allah kavramını kavrayacak kadar güçlü değildir. her şey bugümkü bilimle de açıklanamaz!..."
Bu sözü söyleyenin beyin ayrıcalığını ve deist ( hatta ateist olduğu yazılır) olduğunu hatırlarsak sözlerinin değeri artar ve üzerine çok düşünememiz gerekir.
Üstelik dünyanın her ülkesinin ipleri eline almış ve kendilerine 'üst akıl' diyen minnacık bir zümre tarafından yönetildiğini kabul etmeliyiz. kendimizi bu kadar önemsemeyelim. Ne söyleyeceğimizi ve yapacağımızın sınırları çizilmiş!... Birer kukladan öte değiliz!...
İşte bu kurul, dünyanın besin kaynaklarının bu kadar insanı besleyemeyeceğini düşündüğü içindir ki nüfus azaltılamasını düşünüyor. Afrika'da açlıktan bebeler ölürken sessiz kalan insanlık projenin buralardan başladığını ve gün gelip okların kendisine yöneltileceğini göremedi.
SUSMA!.... SUSTUKÇA SIRA SANA GELECEK!.
Geç mi kaldık ne!....
NOT:.. Paylaşımlarınızda başlık yerine noktalama değil de metni anlatan bir yazı yazmanız, paylaşımlarınızın anlaşılmasını, ve değerlendirilmesini bile değiştirebilir... Bir öneri!...