- 5228 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DUMANIMDIN
USUL USUL ÇEKİYORUM SİGARAMI İÇİME! CİEĞERLERİMDE HİSSEDİYORUM ZEHİRİ AMA BİLİYORMUSUN? SENİN KADAR ÖLDÜREMİYOR BENİ. CİĞERLERİME İŞLEMİŞ GÖZLERİNİN RENGİ! SİMSİYAH NE SİGARA İÇMEKTEN VAZ GEÇİYORUM NEDE SENİ SEVMEKTEN! İKİNİZDE BANA ZARAR VERİYORSUNUZ AMA BEN İNADINA İÇİYORUM SİZİ VE HİÇ BIRAKMAYACAĞIM SEN VE SİZ BENİ ÖLDÜRSENİZDE .DEDİMYA SENİN KADAR ÖLDÜREMİYOR ZATEN BENİ. NEFES NEFES ÇEKİYORUM SİZİ İÇİME HİÇ BIKMADAN USANMADAN ACABA BUNUN ADI SEVGİMİ YOKSA İNTEHARMI ? SÖYLE BANA HİÇ CANIN ACIDIMI SENİN HİÇ NEFESİN TIKANDIMI YOLUN SONUNDA SENİN OLDUĞUNU DÜŞÜNEREK O YOKUŞU AZİMLE ÇIKARKEN. SEN VE SİZ NE KADAR ÇIKAMAMAM İÇİN UĞRASSANIZDA BEN ÇIKIYORUM O ZULUM DOLUYOKUŞU! BUNUN ADI NE SÖYLESENE SÖYLE HADİ UTANIYORSUN DİMİ BENDEN AMA BEN SENDEN UTANMIYORUM GURUR DUYUYORUM BU BİLE BİR DENEYİM BENİM İÇİN ARTIK SİGARAYI BIRAKTIM BAK. NE SEN NE SİZ ARTIK NEFRETİMSİNİZ .
YORUMLAR
NE SİGARA İÇMEKTEN VAZ GEÇİYORUM NEDE SENİ SEVMEKTEN // ARTIK SİGARAYI BIRAKTIM BAK. NE SEN NE SİZ ARTIK NEFRETİMSİNİZ
Sevgili arkadaşım; öncelikle kalemin ışıldasın diyorum. Nacizane bir önerim olacak kabul edersen. Yazı kendi içinde çelişiyor. Girişi aşktan ve vazgeçememekten bahsederken sonucu vazgeçmekten ve nefretten bahsediyor. Yani zıt kelimelerle başlıyor ve sonlanıyor. En olumlu yazı için önce duyguyu özümsemeli sonrada ona yönelik yazmayı denemeli bence. Diğer yazılarınla tekrar görüşmek üzere..