Büyük patlama
Dünya da ki bütün felaketler insanlığın üzerine atıldı insanların kötü olduğu düşüncesiyle insanların üzerlerine taş yağdığı hastalıklar gördüğü depremler tusunamiler vebalar cüzzamlar savaşlar katliamlar olduğu ve bunların suçunun ınsanlık olduğunu söyleyen insanlarla karşı karşıya kaldı bütün ınsanlık halbu ki insanlar doğarken çıkarcı acımasız gaddar hain küstah egoist kıskanç olarak dünyaya geldiler 3 yaşında ki bir çocuğa çikolata uzatmadan önce ki haliyle çikolata uzattıktan sonra ki haline bakarsanız insanların fıtratlarında isteklerinin ve arzularının yapıldıktan sonra nasıl kıymetli bunun tam tersi olduğu zaman nasıl kötü sevilmez bir insan olduğunuzu hissettirdiğinden anlayabilirsiniz. 7 yaşındayken arkadaşlarınızın sizi dış görünüşünden yargılayıp sizi bir çöp kutusuna benzetmesinden anlayabilirsiniz insanlığın anne karnında hayata kötü birer birey olarak dünyaya geldiklerini. İnsanlar hain olarak dünyaya gelir bunu iyileştirmek isterlerse iyi birer birey olup dünyayı kurtarabilirler ama bu çok zor bir aşamadır bir hinduya müslümanları sevdirmek kadar zor ve meşakatli dünya kötülere kalacak ve son kötüler bizleriz nefes aldığımız sürece de felaketler görüp bunu birbirimize yormaya devam edeceğiz ınsanlık için af dilemek yerine bu senin bu onun bu onların suçu diyip kenarda daha büyük felaketleri bekleyeceğiz ve dünya giderek azalmaya ve birden büyük patlamaya sebep olacak bu sefer ki büyük patlama başlangıç değil son olacak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.