Nezle
CÜMLETEN SELAMUN ALEYKUM DEĞERLİ EDEBİYAT DEFTERİ nin edebi insanları
Büyük kıyamet alametlerinden bir tanesidir bu duhan mevzusu
DUHAN SURESİNDE
(O duman) insanları bürür. Bu, elem dolu bir azaptır. ?11? İnsanlar, "Rabbimiz! Bu azabı bizden kaldır, çünkü biz artık inanıyoruz" derler. ?12? Nerede onlarda öğüt almak?!
mealen böyle diyor hz. allah cc.
bu ayet ile ilgili bir de hadis ib şerif bulunmakta o da
Dumanın tesiri mümine nezle gibi gelir, kâfire ise çok şiddetlidir.
bakınız ne diyor NEZLE den bahsediyor
avrupada camiilerde ezan aşikaren okunuyor ümmet i germanlara nasihat ediliyor manevi güç aşılanıyor
ayrıca gayri müslim hastahane çalışanları yere müslüman gibi çökmüş müslüman gibi avuçlarını göğe açmış allah ım yardım et diyorlar kimisi yere seccade gibi bez sermiş adeta secdeye gitmiş gibi boynunu eğmiş dua ediyor ezanlar okunuyor fransa amerika vs...
GÜNEŞ BATIDAN MI DOĞUYOR NE...
EVDE KAL TÜRKİYE diyor ümmet-i muhammede sağlık sıhhat diliyorum
allah saklasın efendiler cümlemizi
selam ve dua ile...
YORUMLAR
Kıymetli Abim malum karantina günleri dolayısıyla şu salgın hastalıklarla ilgili İnternet'e şöyle kısaca bir göz gezdirdim ilginçtir!'' Dünyadaki tüm salgın hastalıklar gayrimüslim yani İslam dışı toplumlarda yaşanmış ve onlardan türeyip dünyaya yayılmış dolayısıyla günahlardan yorulmuş insanlığın huzuru, mutluluğu ve sağlıklı bir yaşamı İslam'da bulma eğilimlerine çokta şaşırmamak lazım.
Neticede şu virüs salgınına her şerde bir hayır vardır diye bakmak gerekir.
Saygı ve sevgilerimle
yok,sul
varolasınız
selametle..
Teşekkür ederim yürek dolusu.
Duyarlı yüreğiniz dert görmeisn.
EVDE KAL TÜRKİYE.
Selam ve saygılarımla değerli dost
yok,sul
Evet, dumanın tesiri mümine nezle gibi gelmiş! Mesela Almanya’da “siz ayrılın hele şöyle kenara müminler” demiş Corona, dokunmamış onlara. Yalnız Kıbrıs şaşkın Hocam. Hani öyle fifty-fifty bi durum var ya. Onlar da “bari çıkmayalım dışarı, karışıklığa kurban gitmeyelim” diyerekten sokağa çıkma yasağı ilan etmişler.
Gayrı Müslüm hastanelerde çalışanlar da, virüsü belki kandırırız müslümanız biz diye düşündüler demek ki öyle dua eder gibi el açmalar filan... “Gavur” aklı işte! Ne uğraşırsın ilaçtı, aşıydı!
Neyse, konu uzun, söylenecek de çok. Ama yetsin bu kadar!
Ben, sizin gibi sadece “ümmet-i Muhammet’e” değil, tüm yaratılmışlara sağlık diliyorum. Dünyanın her köşesinde yaşayan, her insana, her canlıya... Hani “yaratılanı sevmek, yaradandan ötürü” diye biliriz ya!