CORONA VİRÜS, KİMLERİN BEDELİNİ ÖDETTİRİYOR BİZE?
CORONA VİRÜS, KİMLERİN BEDELİNİ ÖDETTİRİYOR BİZE?
Hepimiz aynı gemideyiz, lafına çok sinirleniyorum. Hangi gemi bu? Bu gemi nerde ben niye göremiyorum o gemiyi peki? Yok kardeşim yok, bizler kimsenin gemisinde falan değiliz ve bizler yoksullar olarak aynı gemideyiz ve de sonumuz hep aynı olacak,ölen ölecek kalan sağlar yine para babalarına kalacak,aha da şuraya yazıyorum.
Açıklanan rakamlara bakılırsa ölenleri%96’si yaşlı insanlardan oluşuyor ve elbette ki kurunun yanında yaş da yanar, yanıyor da… Yaşlılar için çok üzgünüm, hele de mücadele vermiş ama hiçbir şey elde edememiş yaşlılar için çok daha fazla üzgünüm. Ama hayatını keyfini sürmüş, etliye sütlüye karışmadan, aman bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın diyen yaşlılarda var ve onlar içinde üzgünüm. Galiba ben çok üzülüyorum yaşlanıyorum da ondandır kimseye kıyamıyorum.
Herkes, eğer bu virüs hızını alır da yavaşlar, insanları öldürmekten vaz geçerse hiçbir şey eskisi gibi olmayacakmış diyorlar,Allah alla.. Peki, ne olacak?
Yardımlaşmamı sağlanacak, bende çok var biraz da sende olsun deyip paylaşımlar mı yapılacak? Talan, yalan, soygun ve de vurgunlar yapmaktan vaz mı geçilecek ve yatırımı silaha, uyuşturucuya değil de insana mı yapacaklar, aman Allahım hiçte gülesim yoktu biliyor musunuz?. İnsan ömrü uzamış, eskiden yaş altmış işi bitmiş deniyordu, oysa şimdi altmış yaş orta yaş olarak kabul edilecek çok yakın bir zamanda. İnsanların ömrü bu kadar uzarken sence insana yatırım yaparlar mı? Belli bir yaştan sonra yeni bir virüs üretmek zorunda kalmazlar mı dersiniz acaba? Diyorum… Benimkisi bi varsayım ve de elimde her hangi bir delil yok, veri de yok ama yaşadıklarım, bu güne kadar görüp tanık olduklarım ve de okuduklarımdan yola çıkarak bu yorumu yapıyorum
Corono için,ilk iki hafta kuluçka dönemiymiş ve 27 Mart ila 7 Nisan arası en tehlikeli günler miş virüsün aktif hala geldiği dönem olduğu için sakın dışarıya çıkmayın, alış veriş yapmayın kimseyle temasta bulunmayın, ısrarla evde kalın diye yazı paylaşıldı sosyal medyada ve hızlıca da paylaşılıyor.Ben çok ciddiye aldım ve ne oğullarım ne de kendim hak eten de ekmek almaya dahi çıkmadık, ekmeği evde pişirdim çok da güzel oldu üstelik. Önümüzdeki üç haftaya yakın bir zaman dilimi var ve bu zaman dilimi çok önemli.Öte yandan yüzlerce boş mezar açıldı ve açılmaya da devam ediliyor..İktidar ve de Dinayet, Allaha bırakın işi diyor ama kendileri ortalıklarda yoklar, kimseyle görüşmüyor konuşmuyorlar.Bilim insanları ve de Doktorlar, bize inanın, ne söylüyorsak harfiyen yapın ve de uygulayın bu günleri hep birlikte atlatacağız diyorlar, onlara katılıyorum ve elimden geleni yapıyorum,yapıyoruz oğullarımla birlikte.Yaşamak istiyorum,nasıl ki geçmişi yaşadım, olaylara tanık oldum, bu günleri de yaşayıp tanıklık yapmak, ileride neler olacak görmek istiyorum. Yaşamak direnmektir, direnmek ise hayat, hayatta kalmak demektir.
Gündüz Yavuz..Evdekal kuralına uyuyorum,sizde mümkünse evdekalın..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.