Kurtulma ümidiyle
Bugünlerde malum evdeyiz. Aklıma bir dua etkinliği geldi. Bu metnin sosyal medyada paylaşılması ve katılanlarında bir dua eklemelerinin faydalı olacağını düşünüyorum. Metni kopyalayarak paylaşırsanız sevinirim.
Zira bu etkinlik bir hadisten aklıma geldi. İlgili hadisi bulmak için arama motoruna “mağaraya sığınan üç arkadaş hadisi” yazarsanız bulabilirsiniz. Malum yağmur misali salgın sebebiyle biz de evimizde mağarada sıkışmış gibiyiz. Hadiste mağaradan kurtulmak umuduyla ömürlerinde Allah rızası için yapmış oldukları amelleri söyleyerek dua ediyorlardı.
Lisedeyken cumada camide para toplanıyordu. Ben de bir miktar para bırakmıştım kutuya. Belki maddi olarak çok küçük bir amel fakat o anki hissettiğim bir duyguyu daha da hissedemedim. Bundan dolayı bu amelimi zikrediyorum ve ellerimi açarak
Allâh’ım! Eğer bu işi sırf Sen’in rızânı kazanmak için yapmış isem, içinde bulunduğumuz belâyı üzerimizden gider!” diyorum.
Sıra sizde, Allah rızası için yapmış olduğunuzu düşündüğünüz , hissettiğiniz amelleri anarak ve sonunda da “ Allâh’ım! Eğer bu işi sırf Sen’in rızânı kazanmak için yapmış isem, içinde bulunduğumuz belâyı üzerimizden gider!” diyerek hem bu salgının durmasına bir vesile katarak hem de dua etmiş olmakla birlikte ülkemizde yapılan iyiliklerinde görünürlüğü artırılarak toplumsal psikolojinin iyileşmesine katkıda bulunabilirsiniz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.