- 677 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Corona? Komplo Teorleri..Acabalarım..
CORONA ve ACABALARIM..!
NOT: BU SADECE BİR TEORİDİR.
Son zamanlarda Dünyayı etkisi altına alan bu virüs ile ilgili kafamda onlarca komplo teorisi var. Acabalar bitmiyor.
Bakıldığında evet bir salgın ve önceki salgınlarla hemen hemen aynı sadece bura da daha hızlı bulaştığı gibi birçok tanı ve tanımlanamadığı hissi oluşturulmakta peki Normalde zaten Dünya da soğuk algınlığından ve gripten ölenlerin sayısı Yılda milyonları bulurken Dünyayı bu kadar paniğe sokmalarının amacı nedir?
İhtimal ki Ya gerçekten halktan saklanan çok tehlikeli bir kıyıma yol açacak Dünya Nüfusunun azaltılması gerekir diyen kesimin planı mı bu bir nüfus düzenlemesi mi? Yaşlı nüfus azaltılıp Dünya gençleştirilecek mi? Öyleyse virüsün şu an biz sadece başlangıcını yaşıyoruz veyahut ta bu panik havasıyla Dünya da oluşturulmak istenen nedir?
Bir diğer ihtimal Çin ve ABD arasında ki büyük ekonomik savaşın Dünya olarak farkındayız. ABD Çin ve Çin menşeli firmalara son zamanlar da yaptığı yaptırımlara malumuz. ABD’nin Çin ekonomisinin büyümesini tehdit olarak görüyor olması ve bu ekonomik savaşta Çin’in pes etmeye ramak kala bir karşı atak olarak elinde ki kozlarından birini kullanmış olma olasılığı olabilir. Bilindiği üzere Çin icatlarını yüz yıllarca saklamasıyla meşhur bir millet( Barut gibi) ve bu sayede Çin Dünya da virüs bahanesiyle müthiş bir kaos oluşturacak oluşacak panik havası ekonomileri vuracak bakınız Dünya Ekonomisi şimdilik %30 küçüldü piyasalar da korku hakim ve Hisse satışları başladı. Çin Bunu yaparak Dünya Ekonomisini dize getirip Dünya ya Asıl süper gücün kendisi olduğunu mu gösterecek ve Dünyayı bu şekilde dizemi getirecek. Dikkat edin son 20 yılda AB de binlerce Çinli yerleşmeye başladı ve ABD de olduğu gibi bir mahalleleşme bir stratejik oluşum çalışmasında ABD askeri Üst kurarken Çin Sivil üstler mi kuruyor?
Ve ya bir diğer ihtimal ki en kötü senaryo, Dünya da oluşan Aşırı tüketim ve Devletlerin yönetiminin zayıflığı kontrol edilemeyen Özgürlük anlayışı doğrultusunda Dünya devletleri beklenen Büyük Savaş öncesinde halkını bu şekilde disipline ederek zor duruma alışma ve psikolojik tatbikat mı yaptırıyor.
Bakın İsrail Sağlık Bakanı Mehdi Çok Yakında Gelecek Ve Bu Sağlık problemi bitecek dedi? Yahudiler de Mehdi Ancak Orta Doğuda kan gövdeyi götürdüğün de zuhur edecek. Dünya da Bu virüsle birlikte unutuldu sandığımız fakat arka planda başka şekilde işleyen Suriye politikası, Akdeniz gazı, yeni Dünya haritası ve bu harita da belli olacak büyük hakim devletlerin belirlenmesi çalışması yapılmaktadır.
Virüs Şu an Panik ve korkuyla insanların tüm algılarını sadece bu hastalığa çevirdi. Beklenen Büyük Savaşta Halkını yönetemeyen devletler yok olacaktır. Veya bu buhrandan çıkamayacaktır. Bu şekilde devletler halkına söz dinlemeyi devletinin buyruklarını kademeli yapmayı özgürlüğünü kısıtlamayı panik yapmadan hayatta kalmayı yağmalamadan depolamayı öğretiyor. Ve Kendi içinde savaşta en gerekli olan Tıbbı malzeme üretmeye başladılar tesisler araştırmalar vsvs.
Bunların hangisi doğru olursa olsun bu anlık yapılmış veya liderlere bağlı izlenen bir politika olmadığı aşikardır. Bu Hep Merak ettiğimiz o Liderleri devletleri de yöneten oluşumun onlarca yıllık planında belirlenen 2020 planıdır ve Sonrasında oluşumun başlangıcıdır. Dünyanın en Zengin Adamlarının ekonomik Yatırımları veya izledikleri politikalara bakın Fareler Depremi önceden hisseder. Cumhurbaşkanımızın ve Devlet Bahçelinin akabinde Trump ın Yaptığı Benzer açıklamalar neydi? Artık Bambaşka Bir Dünya Düzenine Giriyoruz. Peki, Virüsle alakası ne Virüs sadece bir görünen mi? Allah Sonumuzu Hayır Etsin. Milletinin Birliği Milletinin Devletine İnancı Ve Ekonomin Kadar Güçlüsündür.
Dünya Devletleri Yaşlanıyor ama Türkiye Gençleşiyor evet en az 3 Çocuk Politikası Basit Bir Politika Değil!
Mustafa EKİN