- 576 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VİRÜS SONRASI
VİRÜS SONRASI
Yusuf Yılmaz
Ortalık toz duman. Virüs sonrası yeni dünya düzeni kurulacak.
Uluslararası sermaye şirketleri eskisinden dava zalim daha insafsız bir şekilde mazlum milletlerin bütün öz kaynaklarını sömürmeye devam edecekler.
Bizim buna karşı bir hazırlığımız var mı?
Bu durumda yok.
Çünkü biz Büyük Atatürk’ün ; bütün dünyanın üzerimize çullandığı bir felaketten bizi kurtarıp, Cumhuriyeti kurduktan sonra , tarihinin en büyük - yüzde on altılık- kalkınma hızını başarmış bir düzeni yıkıp yerine bu günkü vahşi kapitalizme teslim olmuş bir düzeni getirdikten sonra, bu kafalarla değiştirmek çok zor.
Bu korkunç durumun en büyük kabahati; yüzde seksen milli bir partiye oy verme eyilimi varken - cumhurbaşkanlığının yaptırdığı ankete göre - milli zihniyetteki kurum ve kuruluşları teşkilatllandıramayan değerli şahsiyetlerdir.
Cumhuriyet tam manasıyla Türkçülük üzerine kurulmuştur.
Türkçülük ; Türkiye sınırları içinde yaşayan herkesi eşit manada kucaklayan , çağdaş ,bilime ve insan sevgisine dayanan bir sistemdir. Herkesin işine koşa koşa gittiği, öz kaynaklarını yabancılara sömürtmeyen milliyetçi sistemin adıdır. Yani Türk gibi düşünmektir.Yani Atatürk’ün yaşayış ve düşünce şekli.
Maalesef bugün, Türkçülük dendiğinde İslamı bilmeyen yobaz takımı ile gayrı milli entel takımı hemen seni ırkçılık ile suçlamaya kalkar.
Halbuki Türk milleti hiç bir zaman ırkçı olmamış, mazlum toplulukları korumuş ve kollamıştır.
Bu aynı zamanda Ulu Allah’ın da emridir.
Biz böyle güçlü ve güzel bir düzeni bırakıp yerine bizi fakirleştiren, yozlaştıran, mutsuzlaştıran ,emperyal bir düzene döndürenlere teslim olduk..
O zaman "virüsten " sonra yeni dünya düzeni kurulacaksa Bütün Milli Şahsiyetler bir araya gelmelidir.
Yeni düzeni onlar kurmalıdır.
Milletin istediği budur.
Bu görevden kimse kaçamaz.
Yol Türkçülük yoludur.
Atatürk bunu denemiş ve başarılı olmuştur.
Bu aynı zamanda Ergenekondan çıkıştır.
Başka çare varsa eleştirilere açığız.
Ne mutlu Türküm diyene.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.