- 532 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ TANIMLAMAK
Zamansız sevgilim sen kendini biliyor musun? Seni görmeyen şiirin,aşkın anlamını bilmiyor. Seni yaşamadan yazılan yazılar,şiirler anlamsız safsata kelimelerin birleşiminden ibaret. Hiç bir hitaba erişmeyen duyuru şeklidir. Hatta deli saçmalığından ibaret cümle kalabalığıdır. Hayatı tanımadan nasıl anlatılabilir ki? Nasıl tanımlanabilir aşk bilmeden yaşanmadan?Seni tanımak hayatı tanımakken kim cesaret edebilir?Seninle yaşanmadan aşkın tarifini hangi kelime ile tasvir edebilirler ki?Mesela senin duygularının geçişinde yüzündeki mimikleri görmeden nasıl anlatılabilir tüm düşünceler?Senin dokunuşundaki hazza varamadan nasıl aşktaki tutkuyu anlatabilirler? Bakışına temas etmeden güzellikler nasıl güzel kalabilir ki? Sevdiğim sen şiirin ta kendisisin. Ben seni yaşamışken seni kelimeleri yetiremiyorum. Ama seni yaşamadıkları halde seni anlatmaya çalışmaları ne büyük bir saçmalık. Harf harf anlatımısın hayatın. Kelime kelime sesisin tüm şiirlerin. Sevdiğim sen dize dize aşksın tüm şiirlerde. Bütün şiirlerin toplamısın sen. Aşka dair hangi kelime varsa, hangi kalem yazmışsa aşkı sana dokunmuştur mutlaka.Ama biliyor musun? Bunu sadece ben biliyorum ne mutlu. Seni bir tek ben yaşadım bu denli yoğun.
Sevdasında boğulup kaldığım adam. Sende kaldım ben. Her nefeste, her şiirde, aşka ayrılığa, özleme dair ne varsa kitaplarda senin özetini anlatıyor sadece. Sen bu denli yoğun anlamlar ile doluyken seni bilmedikleri için yaşamadıkları için ancak bu kadara tarif ediyorlar. Sen kusura bakma olur mu? Senin sevgine dokunmuş bir kaç aya sığdırılmış düşün etkisinde bile seni yaşıyorum. Kimsenin sevemeyeceği hatta sevilmeyeceği kadar sevdim ben seni. Saniye saniye içtim yüreğini. Gün gün değil dakika dakika çoğalttım seni. Zamansızca yaşadım ben seni. Zamansızdı gelişin zamansız bir ömürdün o yüzden zamansız oldu gidişin. Şimdi ne kadar okuduğum kitap , şiir, anı varsa her kelimesi seni anlatıyor bana. seni sensiz değil tüm seni anlatanlarla yaşıyorum....
.....İPEK KALKAN.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.