- 565 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Çabaya değer mi
Bazı şeyleri denersin, olmayacağını bildiğin halde yine de denemekten vazgeçmezsin, vazgeçemezsin. İnat mı, alışkanlık mı ya da hala içinde kalan bazı duygular mı bilinmez. Bi anda kendini bilinmezliğin ortasında bulursun, hani olur ya bir anlığına bakar. Olmayacağını bile bile denediğiniz bir şey oldu mu? Umudunuz kırılsa da hala devam ettiğiniz ve hala içinizde bir umut aradığınız anlar.
Aradığın o umut artık hayal kırıklığına dönüşmüştür. Ve senin yüzüne gerçekler kapı gibi çarptırılmıştır. Ne bir şey diyebilirsin ne de adam gibi yutkunabilirsin. İnsanı var eden şey umutken, insanı yıkan şeyin de hayal kırıklığı olması...
Gerçeklerle yüzleşmekten kaçarsın. Sen kaçarsın da o sana göstermek için seni kovalar. Yorulursun, gerçekler de bundan istifade bir bir döker önüne. Artık her şeyin farkındasındır. O çok sevdiğin ve uğruna çabaladığın şeyin boş bir şey olduğunu fark etmişsindir. Ben bu boş şey için mi çabaladım dersin kendi kendine. Artık daha farklı bakarsın etrafa, artık daha fazla bilincindesindir her şeyin.
Hayatınızda çabalamanız gereken anlarınız olacak. Çabanızı hayaliniz için harcayın, olmuyor mu yine de umudunuzu kırmayın. O tıkanıp, gidemeyeceğinizi sandığınız yol, sizi daha fazla güzelliklerle karşılaştırabilir. Çabalarınız hayalleriniz uğruna olsun, insanlar uğruna değil. İnsanlar sizin için çabalamıyorsa sizde çabalamayın, verdiğiniz değer kadar sizi değerli görmüyorlar. Siz kendiniz için çabalayın, çünkü siz değerlisiniz ve sonuç ne olursa olsun sizin hayatınıza bir şeyler katacak. Bir şey olmuyorsa sizin için ya daha iyisi olacaktır, ya da daha güzellikler hazır değildir. Acele etmeyin, her şey vaktinde güzeldir, güzel olan her şey de vakitte gizlidir. Siz yeter ki çabalayın ve duanıza bırakın..
İnstagram: ilaydakardas3