Şu dönemde sağlıkçı olmak!
İnsanların duyarsızlığı ile başbaşa kalmak demek! Virüsü taşımadığını bilemezsin kardeşim ne bu alınganlık?
Hergün artışta olan vaka sayıları, stres ile geçen yorucu nöbetler ve bilinmezlik...
Her vakadan sonra dezenfekte olmak zorunluluğu ve yoruculuğu..
Her akşam ailene dönerken acaba bulaşmış olabilir mi, taşıyor olabilir miyim hissi..
Kimsenin personeli önemsememesi ve malzeme eksikliğinden dolayı tam korunamama..
Bilinmezlikler...
Biraz önemsemek hepimizi kurtarır, sadece temizliğimize dikkat etmeli ve mümkün olduğunca temas kurmamalıyız ( eller en büyük etken virüs dolaşmıyor biz ellerimiz ile dolaştırıyoruz ve ellerimizi yıkamadan yüzümüze sürmemek çok önemli )!
Her akşam acaba kaptım mı bende? Korkusu ile yaşamak çok zor inanın...
YORUMLAR
Boşluk...
:)
enerji iceceği iciyorum her gün :) limon portakal mandalina ve kolonya olmazsa olmazım :) gülerek selamlaşıyorum :) dokunmak öpmek yasak :) senin acından saha zor bir iş aman diyim dikkat et maskesiz olmaz :)
ne zor meslek hastane işleri :) bide savunma sanatı bilmem lazım :) öküz cok var memlekette :))
c d e vitamini kullan :) senin bünyen sağlamdır ne olur olmaz virus bu ne zaman belli olur ilacı baya zaman oldu şaka bir yana dünyaya bulaştı ..
dikkat et kendine zor ama kolay gelsin ..