- 718 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Allah Sonumuzu Hayır Etsin..!!
.
- BEDRİ ABİ,
- SUAT’ım,
- Nasılsın Abi, epeydir görüşemiyoruz, döndün mü Antalya’dan?
- Döndüm döndüm, aman aman ne varsa kendi evimizde var. Antalya’nın adı var sıcak diye. Geceleri öyle soğuk ki, ben bizim burada o kadar üşümemiştim.
- Haklısın abi, deniz sahilinde nemden midir nedir kışın havalar daha soğuk oluyor. Hele hele geceleri.
- Suat’ım bu Corona mıdır, Korona mıdır, nedir nereden çıktı başımıza.
Ne olacak bu memleketin hali böyle? Millette bir panik, bir panik, kendimizi eve zor attık. Markete gidip bir şeyler alayım dedim, bütün raflar boşalmış. Fareler düşse başı yarılacak. Şöyle sulu sulu bir pilav yapsın hanım, bir bulgur alayım dedim ne bulgur kalmış, ne pirinç, ne un. Yanında ayran yapacak yoğurt yok. Sebze meyve hak getire. Kuru soğan, patates bile yok. Kala kala baharatlar, bir de pasta malzemeleri falan kalmış. Kabartma tozu bilmem ne. Aslında bol bol onlardan almak lazım ki yüreğimiz kabarsın hehehe.
- Hahaha evet abi. Hakikaten insanlarda bir panik bir panik. Şaka gibi sokaklar bomboş. Televizyonlarda izlerdik Çin’de, İtalya’da sokakların önceki haliyle sonraki halini. Aynı şey bizde de olmaya başladı.
- Sana bir şey olmaz da biz tam risk grubundaymışız Suat’ım. Evde Suriyeli gibiyim. Koltuğumun altında bir battaniye. Nereyi bulursam oraya kıvrılıyorum. Bekliyorum Corona kapıdan mı girecek, bacadan mı..? Pencereleri falan sıkı sıkıya kapattım haa.
- Hahaha abi acayip adamsın, nereden bulursun böyle şeyleri hahaha… 65 yaşını geçmişsen, hele bir de bünyen zayıfsa, hele bir de yamuk yumuksan yandın. Sen dinçsin maşallah. Çivi gibisin. Allah korusun abi şakası bile kötü. Bir de süreç ne kadar devam edecek? Üç gün, beş gün, on gün desen hadi eve kapanalım, bekleyelim diyeceğim de ne kadarlık bir zamanda geçecek?. Emekliler için neyse de genç çalışanlar ne olacak? Çark durdu resmen abi. İnsanlara iş lazım, aş lazım. Firmalar çalışanlarına ücretsiz izin veriyormuş. ÜCRETSİZ.. Sanki herkesin kenarda milyonluk birikimi var da.. Nereye kadar dayanabiliriz abi. Şimdi herkes rafları boşalttı ama arkadan üretim yapılmazsa onlar bitince ne olacak..? Şaka gibi abi tam bir kısır döngü..
- Allah sonumuzu hayır etsin inşallah.
- Amin abi, görüşmek üzere Allah’a emanet ol. Sağlığına dikkat et. Yengeme selam ve hürmetler..
***
LÜTFEN;
TOKALAŞMAYALIM, ÖPÜŞMEYELİM, SAĞLIĞIMIZA DİKKAT EDELİM.
Hepinize sağlıklı günler dilerim.
Suat Zobu
.
YORUMLAR
Bu sürede her şeyi, iletişimi uzaktan yaşamak bir öğreti gibi.
Belki insanlığın bunu da öğrenmesi gerekiyordu. Dokunsal sevmekten duygusal ve düşünsel sevmeye basamak atlayabiliriz böylece... Daha çok tinsen hissetmenin hazzını ve gerekiyorsa acısını yaşayabiliriz.
Tensel acıların ağrı kesicisi var ama diğerinin yok!... O nedenle her konuda daha duyarlı olabiliriz... Bir ihtimal!...
Amin demek en güzeli Suat Bey...
Saygılarımla...
Geldim... Geldim...
Dün geldim Suat'ım.
Valla dediklerin hep doğru.
Evet... İnsanın evi gibi var mı?
En çokta yatağımı özlemişim.
İhtiyarlar şimdilik yoklar ya,
Gelip yatağıma yatıyor, sonra kalkıp başka odaya gidiyorum.
sonra koşarak gelip tekrar yatıp Allahıma şükrediyorum.
" Bu yatak benim. Bu yatak benim." Diye.
Özlemişim be Suat Defteri.
Hele seni... Hele seni...
Öperim gözlerinden.
Pardon öpmek yasaktı değil mi?
Biz de yüreklerimizle öpüşürüz
Gardaşım benim...
Her şerden bir hayır doğar da derler yeter ki azmimizi kararlılığımızı yitirmeyelim yeter ki panik yapmayalım. Yok öğle gidip de rafları boşaltmak ihtiyaçtan fazla gıda maddesi almak... Gerek de yok lüzumu da yok. Hepimize yeter bu vatan da üretilenler... Bir müddet sevdiklerimize değil, vatanımıza sarılacağız... Anlamlı ve uyarıcı bir yazıydı kutlarım yürekten...