- 600 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM KOMPLO TEORİM
BENİM KOMPLO TEORİM
Bence bu korono virüsü tamamen ihtiyarları hedef alarak üretildi. Çocukları öldürmüyor, altmış yaşına kadar olanlar risk gurubu değil, Altmış yaşından sonra öldürücü.
Neden? Çünkü onlar artık üretmiyor,. Çünkü onlar artık emekli. Tüketime katkıları yok. Ya da çok az. Yeni eşyalar almıyorlar. Yeni kıyafetler almıyorlar. Özellikle bizim ülkemiz için söylüyorum, tatillere gitmiyorlar. Ne yapıyorlar;
-Emekli maaşı alıyorlar
-Sağlık yardımı alıyorlar
-Bolca ilaç masrafına sebep oluyorlar
-Uzun yaşıyorlar
Eskiden, emeklilikten sonra beş on sene yaşıyorlardı. Şimdi ise otuz yıldır emekli maaşı alan var.
Dünyanın her yerinde, her ev, senelerdir yataklara mahkum Alzheimer hastaları ile dolu
Tabii ki bu durum bütün ülkelerde ekonomiye büyük yükler getiriyor. Onlar ölürse bu yük ortadan kalkacak, nüfus azalacak, toplum daha dinamik olacak. Vahşi kapitalizimde paradan başka hiçbir şey önemli değil.
-Zamanında Kızılderilileri silahla öldürmek çok pahalı oluyor diye, bu mikropla hiç karşılaşmamış ırka, çiçek mikrobu bulaştırılmış battaniyeler hediye etmediler mi?
-Atom Bombasını kullanmadılar mı?
-Sırf silah satmak için geri kalmış ülkelerde savaş çıkarmadılar mı?
-Kitlesel soy kırımları uygulamadılar mı?
-Son olarak çok su tüketiyorlar diye DEVELERİ vahşice öldürmediler mi?
Neden, ekonomiye hiç katkısı olmayan, hem de uzun yaşayan, bütçelere ağır yük getiren yaşlı kısmın ölmesini istemesinler?
Bu arada ben de yetmiş dokuz yaşındayım. Ha ha ha ha…
Hepinize bu dönemde sağlık ve sabır dilerim.
AYTEN TEKİN
YORUMLAR
Bende öyle düşünmüştüm çok önceden , bu korona hastalığını hangi devlet icad ettiyse labaratuarda, sırf bütçe düşmesin zayıflamasın diye bulunmuş tek çıkış noktasıydı, çünkü devletlerin bütçe açıklarını kapatmanın tek yolu ya emekli maaşlarını komple kesmek yada emeklilere koronayı bulaştırmaktı ama şükür iğnesi çıktı eskilerde kaldı bu vaka SAYGILARIMLA
Anlamlandırmakta güçlük çektiğimiz şeyleri ya doğaüstü güçlere bağlarız ya da komplo teorilerine. Böyle düşünmekte haklı olabilirsiniz belki ama kısa bir süre önce ciddi bilimsel çalışmalar sonucu bu hastalığın laboratuvar ortamında üretildiğine dair bir kanıt olmadığı açıklandı. Vahşi kapitalizmin saydığınız marifetleri bu düşüncenize kaynak teşkil ediyor olabilir, haksız da sayılmazsınız ama ben bu yayılımı insanoğlunun aczi olarak görüyorum. Düne kadar nükleer silahları, uçak gemileri, bombaları ile gücünü gösterenler bugün acz içinde. Bunların aslında hiç bir işe yaramadığını görüyorlar. Hani bizim S400'lerimiz, F16'larımızın ne faydası var şu anda. Diğer taraftan insanoğlunun biraz olsun kabuğuna çekilmesi sonucu, Venedik Kanallarında yunusların yüzdüğü, Çin üzerindeki kirli bulutların dağıldığı haberlerini duyuyoruz. Bazen bir musibet, bin nasihatten daha hayırlı olabiliyor. Umarım ortak düşmanla savaşan tüm insanlık bu musibetten sonra aklını başına toplar ve savaşlar için silahlanmak yerine tüm insanların insanca yaşamaları için ortak bir akıl üretir...
Ayten Tekin
Bu ihtimal benim de aklıma gelirdi sadece Türkiye'de çıkmış olsaydı, düşününce çok da mantıksız gelmiyor ama yine de insanoğluna güven olur mu?
Ayten Tekin
Ayten Tekin
insanın değeri yok, artık sistem insanı yenilebilir enerji olarak görüyor. japonya da bir bakan veya yetkili nüfusun yaş oranlarına baktığında japonyanın tehklikeye girdiği görmüştü ve gerekliyse beni de öldürün huzur evi falan istemiyorum demişti..
dünyanın da bir çekeri var üstadım, bir yerden patara vermesi kaçınılmazdı, insanlardan patara verdi..
lakin robotik gelişmeler hızlandı bahsettiğiniz teori çok su götürür..
tam kapitalist çağın karın ağrısı tüm yaşananlar..
insanlar birbirlerini katlettiklerinde ve katledecek bir şey kalmadığında eski güzel günlerin hayaliyle baş başa kalır..
uzun ömürler dilerim, nice sağlıklı ve huzurlu nefesler..
esen kalınız..