- 560 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
virüs
Prof.dr....bol bol laf salatası yapıyorlar..uzanıp uzanıp kısalıyorlar
ııııları hııııları bitmiyor..bataklığa girmiş lağım gibi vıcık vıcık yaparak insan profiline renk vermeye çalışan soytarı papağan ve palyaço kılıklı şımarık ve aptal ve ahmak insanlara tepeden bakan burnu uzun
zibidi soytarı takımları gibi geliyor nedense bana..
tabii ki bunlara bu makamı verenlerde aynı tezgahda piliç kesen misket yuvarlayan ahlaksız ve namusuz olarak İLİMlerde yansır aleme..
yahutta bu statüde cahil ve İLİMsiz oldukları ortaya çıkar..
Fakat Türkiyemiz toprağının asil damarlarını kesen ve pöslüğe çeviren bu ahlaksızlığa nasıl ve neden müsade edilir bunu ben anlasamda halkın çoğunluğu mason kafayla ve ahmak düşünce ve fikir sarmalında bir teraziye koyamayacaktır.
çünkü Türkiyemizde çeşit çeşit insan adı insan fakat menşei haram besili ve zina portalında yatıp kalkan ahlaksız ve namusuz gürühların kölesi ve esiri durumda yaşam benimsemiş ve bu kantarda sanat ve kanun icra etmiş ve etmektedir..
Buda bize devletin beceriksiz ve haahaha ile şakşakla ve gavur dümenine pervane ve maskara oluşu İLMİni döker.
bu yanlıştır..Devlet burada hata yapmıştır..ALLAH a iman meselesini hafife almış oyuncak gibi revize etmiştir.
Hem MÜSLÜMAN hemde HARAMla kolkola yaşamanın cezası var!
ALLAH bugün kaza bela veya felaket veya virüs vererek korkutur ibretler sunar çile ve kaos olıuşturur ki kullar ibret bulsun ve akıl tazelesin.Fakat sonuç hep hüsran yani şimdi belalar gitse virüs gitse aynı tas aynı hamam misali yarından tezi yok gene namusuzluk gene haram gene şakşak gene rezillik ve alçaklık ve gene ahlaksız kimseler alıp yürür konfor ve şöhret kapar gene bu zavallı ikiyüzlü millet esir kölr ve on saat çalışmaya kafasını sokar gene gene onları tımarlar gene gavurun soysuzun keselerini kalınlaştırır gene kardeşini hançerler boğazlar yani!
İşte bunun artık devam etmemesi için bugün VİRÜS dünyayı kavuruyor.
çünkü insanlık dönüp dolaşıp aynı çarşıda aynı laklakaya devam edemez etmemelidir.
bugün bu almış yürümüş namusuzluğa (dur)demek üzere dünyayı hizaya sokacak kıvamda yayılmaktadır.
nasıl ki haram yeyen bedenler asla iflah olmamak üzere şifreleniyorsa ve vücut konsepti hangi meyvayı yerse yesin şifa ve huzur bulmasına engel oluyorsa;ki haram yeyen mutlaka CEHENNEMe gidiyorsa insanlar ne yaparsa yapsın virüse ilaç bulunsada virüs kapmış olanlar eski sağlık ve konfor ve gerçek doğal bedene sahip olamayacaklardır...
çünkü vücutların temel zenginliği HELAL beslenmekten güç alacaktır..hani insanların kaç tanesi helal besleniyor?hiç yok ki!
şimdi işte bu profların arayışı ve üretmeye çalıştıkları ilaç HARAM besilileri domuzları deyyuzları yaşatma gayretine sarfedilmiş sönmüş enerji olacaktır.milyonlarca ipucu bulsalarda sonuçda hepsi düğümlü hepsi tutulan yerden kopuk hepsi bir labirente hapis ve hepsi şu şu yamyama şu şu gangastere köle esir ol babında hürriyetten yoksun bırakacak sistem ve kanunlar topağı
oysa dünya böyle horozluğa ve böyle dikliğe işte bazı vakitlerde bela musibet deprem felaket veya hastalıklar olarak yayılır virüsler olarak kapıdan bacadan girer boğazı sıkar yani..
Aslında mesele virüs meselesi değildir.Çünkü bizim Türkiyemizde elli yıldır haramla beslenen vücutlar var.
zerre haram yeyene dünya sistemi ceza vermeden bırakmaz...işte burasını anlamak önemli mühim olan bu..
Dünyayı yaradan alemi yaradan herşeyi mükemmel yarattı.zerre kir koymadığı aleme bir bakınız..hangi gezegeni inceleseniz hayran kalıyorsunuz.yıldızlara bakmaya doyamıyorsunuz.aya bakmaya doyamıyorsunuz..el değmemiş bakir manzaralara çiçeklere hayvanatlara buğday tarlalarına şöyle alıcı gözle baktığınızda huzur ve mutluluk duyuyorsunuz.aynı şekilde akar sulara denizlere okyanuslara renk renk ebem kuşakların gökkuşaklarına yağmuruna karına ve daha milyonlarca renk sarmalına sarınmış dağlara taşlar hayran hayran ömürler harcayıp yaşlanıyorsunuz yani.
SONUÇ:0
Çünkü haram vücudunuzda dolaştıkça günahınız katlanıyor ve zaten hesaplı ve planlı gününüz ayınız yılınız ve her anınız artık bataklığa dönünce ateşden başka temizleyecek deterjanınız kalmıyor ki!
bu nasıl müslüümanlık bu nasıl müminlik bunları hep şu laz başkan hep bu lazoo şıraları iyice piyasaya yaydı ve hala başkan hala keyfi hoşaf satıyor burada bir hata olmalı bir yanlış olmalı
ateşden gemiye binmişin yanmaması olmaz yani...
böyle yalanla dolanla ve haram yeye yeye sadece kafir ve katil havuzuna masum mazlum atıp insan boğazlatmak çıkar ..
EY DÜNYA SİSTEMİ baktı ki eşşek eşşek hayvan hayvan yaşamına devam ediyor..insanlarda fışkısını yalayıp günü kıyamete yüzdürüyor...
bunlar ahlak katibinin hışmına bir uğrasında görsün dedesinin şeyini der gibi uçağı çaktı yere akıl alan ibret alan olmadı,hergün bir yangın çıktı işyeri ev yandı yine astığım astık dedi devlet kestiğim kestik dedi
yıktı geçti şehri elazızı gene ben gütümle döverim dedi öteledi kıçını oynattı çadır aligopgel koştu binanın çöpünden ciğer kaldırdı darttı yok
bu sefer çığ yağdırdı aldı altına iki zibil çekti yorganı örttü koştu keyfekeder ,iştah şuruplu yardım ekibi karnı boğazına kadar haram besili efkarlı bilmez garip üçkuruşa göbek atımı boynu kalın çürük odun kazmayınan küreginen makineynen kar kürüyüp can kurtaracak bilmez ki az ötede ki kar hışımla ensesinden altına alıp nefes yolunu kapatacak ki külhanlık yiğitlik sökmez bana bana hani elin helal mı dokundu hani bana gözün helal mı baktı bedenin çürük bedenin asmasını kırarım dedi yani...gene haphup hoop gene turşu serinliği gene papaz pilavı kestane sopası hür soluklu maymuna...hayddaaaaa bre cavlak firudum...
gene salladı dünya sistemi gene çöktürdü bir apartuman gene yok ibret gene yok akıl..
ben ben bilürüm ben dirüm ben isterüm yolu yol değilsede devilet illetlik işlere barmenlik yapıyur..
ollüm,kız kadın on saat çalışır mı?
ollüm,kız kadın altı gün çalıştırılır mı?
ey bunlar böyle çalıştırıldıkları müddetçe yukarıda saydıklarım bitemez ki!!!!!!
kahpe kurşunlara dümen yapsanızda olmaz..kıyıyı köşeyi bacayı kapasanızda paçanızı tutuşturacak bütün olasılıklar hürdür.
bakınız bugün VİRÜS le ibret ve akıl çalışması yapıyorsunuz..
yine akşama yangın haberi gelecek yine deprem sınayacak yine kaza bela başınıza yeni bir taç takıncaya kadar gırtlağınıza yapışıp hak sorgulayıncaya kadar devam edecektir..
şimdi kaçacak delikde kalmadı ve kıvıracak kabda yok sabit tek kişilik taşdan tabut içinde nefes bile sayılı kazmalayacanız yani.
ALLAH a inananlar samimi ve doğru olmalıdır..yalancı ve alçaklar ve namusuzlar ferah ve huzur bulamıyacaktır.
helede hak hırsızlığı hiçkimseye hak yolunu açmayacaktır.
İNSAN bedenin koruma kalkanı sadece (ŞEKER)dir.
(ŞEKER)İMAN OLMAYAN VE HARAM BESİLİ BEDENİ ASLA KORUMAMAK ÜZERE ŞİFRELİDİR...ŞEKER ATEŞİ BİLE YAKACAK GÜÇLE İNSAN VÜCUDUNDA DİRİ DURUR..HARAMLA BESLENEN VÜCUDU ÇÜRÜTÜR VE DAYANIMINI GÜCÜNÜ PASİFLEŞTİRİP ENGEL OLUR..KİŞİ HELAL BESİLİ OLSA;VÜCUT SEKMELERİNDE GERÇEK AKIL ÜSTÜ İYONLARIYLA DAHA VÜCUT İKİ METRE UZAKTA İKEN YAKLAŞTIRMAZ BEDENE..
İNSAN TÜKÜRÜĞÜ DÜNYAYA GELMİŞ GEÇMİŞ VEYA GELECEK BÜTÜN VİRÜSLERİ ÖLDÜRECEK GÜÇLE SALGILANIR..
FAKAT BU GÜÇ YENİLEN HARAM ZERRELERLE VASFINI MAHİYETİNİ ENERJİSİNİ YİTİRİR VE SADECE POSASI KALMIŞ BİR SIVI OLARAK AĞIZDA DURUR.
İNSAN BEDENİNİN BÜTÜN ZERRELERİNDE KORUMA KALKANI VARDIR..ÖRNEĞİN HER SANTİMİMİZDE TER BEZLERİ VARDIR.BUNLAR VÜCUDA YEDİKLERİMİZİN İÇİNDEN GİRMİŞ ZEHİRLERİ ŞEKER İYONLARIYLA KENDİNE ÇEKİP BU SANTİMETRELERDE Kİ HAVA KANALLARININ HEMEN ALTINDA Kİ TER KUYULARINDA YAKILIP SÖNDÜRÜLÜP DIŞARI ATILARAK VÜCUDU TEMİZ VE HAYAT VAR SAKLAR YANİ.
AYNI ŞEKİLDE KANIMIZA ETİMİZE TUTUŞACAK ZEHİRLİ VİRÜS GİBİ KÜÇÜCÜK İYONLARIDA TEMİZLEYEN VE YÜZÜMÜZE TAD LEZZET VE İKRAM SEVECENLİK RUH KOYAN ŞEKERİN MIKNATIS GİBİ TUTUP BUNLARI OLDUĞU YERDE ÖLDÜREN BİRNEVİ ASKER İŞLEVİDİR.ÇÜNKÜ ŞEKER VÜCUT İÇİNDE VİRÜSÜ YAKALADIĞINDA KİMYA SİSTEMİNİ ALT ÜST EDECEK BİR KAYNAMAYLA ATEŞLE YAKAR..BU ŞUNA BENZER..HANİ DÜNYAMIZIN ASIL İÇİNDE LAV KATMANLARI VARDIR..FAKAT YERYÜZÜNDE EŞSİZ BİR TABİAT VE HAYAT SÜRÜKLENİR YA İŞTE TIPKI İNSAN BEDENİNİN İÇİDE BÖYLE ÇARPIŞMALAR VE BÖYLE DEHŞETLİ LAVLARLA KAYNAR BAZEN FAKAT BİZ YÜZÜMÜZDE SADECE BİRAZ TER VE BİRAZ ÖKSÜRÜKLE ATLATMIŞ OLURUZ BU FELAKETLERİ...
NASIL Kİ DÜNYA TOPRAĞI VİRÜSÜ ÇOK SAKLAYAMAZ İŞTE BEDENDE BUNU ÇOK SAKLAMAZ ÖLDÜRÜR..FAKAT İNSAN BEDENİ HELAL BESİLİ OLDUKÇA BUNA ÇARE VARDIR..AKSİ HALDE ÇARESİ bugün dünyanın arayışı ve doğru buluş olup olmaması muamma bir labirentte hizaya gelir.yani çaresi olmaz..
kişiler iyileşse bile yine aynı tas aynı hamamda vakit öldürecek ve sonuçta biraz yaşam bulmuş olsada zaten o öyle olacaktı hesabı asıl İLMİN kıyısına yanaşır.yani kişi bununla bir ibret almayacak bunun aşısı var deyerek kendini dahada karanlığa gömecek ve sonuçta zarar ebedi olacaktır...
şimdi düşününüz dünya sekiz milyar insan hani bugün ölenlerin hangi biri canını ebedi kurtardı..?diyelim ki virüse çare bulundu ve biraz daha yaşadınız peki sonuç :0...er geç ölüm var mı?var!
kişi insan bugünlerden ibret almalıdır..haram yiyorsa hemen terk etmelidir.zina yapıyorsa hemen bırakmalı ve samimiyetini ispat etmelidir.
DEVLET müslümansa MÜSLÜMANLIĞIN gereğini yapmalıdır..
yoksa bakınız sayısız yoldan felaketle adeta İBRET AL TÜRKİYE İBRET AL TÜRKİYE der gibi hergün bir acı hergün bir felaket çatır çatır çatırdıyor etrafımızda..
Devletimiz ahmaklığı aptallığı biranönce bırakmalı ve bizim acil kodla yazıp uyardığımız uyarıyı hemen HEMEN derhal lagaluga etmeden laklakaya başvurmadan herhangi bir düşünce fikir üretmeden önünü arkasını hesaba girişmeden
KADIN VE KIZ ÇALIŞANLARIN 5 GÜN VE 6 SAAT ÇALIŞMALARINI KANUNLAŞTIRMALIDIR..
akabinde söylüyeceğimiz ikinci yapılması şartı sonra tekrar yazacağız..
bu önemli geç kalınmış bir yasa derhal olmalı yani..
biz bunu ne zaman söyledik!!!!
yaklaşık birbuçuk sene oldu..
biz buna hemen hemen demiştik..bu geç kaldıkça felaket sayısı artar katlanarak artar demiştik.
bunun uzaması tekrar söylüyoruz yine felaketin boyutunu on kat yirmi kat arttırır..
biz yine dedemin şeyine kadar der geçeriz fakat sen devlet olarak ağlarsun inlersün ve lazzo kayığında karadenize baluk avlamaya çıkamazsun yani???!!!
BİZİ HİÇBİRGÜÇKUVVET İLİMLERDE GEÇEMEZ..18.03.2020..vu..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.