- 405 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
tüm insancıklar okusun diye
Neredeydik.. Nereye Geldik? Kozmos’un geniş zaman çizelgesinde noktadan hallice küçücük bir ömür. Peki bu ömürde işe ve okula gitmekle geçen başlangıç noktasına hep tekrar ulaştığımız bu kısır döngüde kalmaya devam etmek niyedir? En son ne zaman dolu dolu aşık olduk neden dikkat etmeyi bıraktık detaylara işlemelere hayatın tüm renklerine sahteleştik abilerim ablalarım ve dostlarım. Hala eliniz ayağınız yerindeyse hunharca kullanın gezin etrafınıza bakın yaşamı tekrar hissedin.
Ne demiş Nazım ;
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür
ve bir orman gibi kardeşcesine
bu hasret bizim.."
Hayatınız boyunca yanlış kararlar almış olabilirsiniz. Defalarca kaybetmiş de olabilirsiniz. Hatta kendinizi hiç istemediğiniz bir işte ya da istemediğiniz bir hayatta hissediyor olabilirsiniz. Fakat uyandığınız her sabah size verilen bir "tekrar dene" kuponudur. Ve bunu okuyan arkadaşım senin o kuponların tükenmemiş ki bunu okuyorsun hayallerine koşman için hala fırsatın var gerekirse 50 yaşında gerekirse 20 hayallerinize ulaşamasanız bile son nefesinizi verdiğinizde onur içinde gülümseyerek veda edebilecek misiniz yaşama kendinize "elinden gelen her şeyi yaptın" diyebilecek misiniz bu önemli bence.
Pilecki’nin idam öncesi son söz hakkı Varşova/Polonya ;
"Yaşamımı öyle yaşamayı denedim ki ölüm anı geldiğinde korku değil neşe hissedeceğim."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.