- 534 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Anıtcephe Çanakkale
Dünyanın gördüğü Çanakkale Zaferi; cennet vatan Türkiye’nin topraklarını korumak için şahlanan Türk milletinin muhteşem bir destanıdır. Düşman donanmasının bozguna uğradığı 18 Mart 1915. geçit vermeyen Çanakkale, Türk milletinin ve vatanı Türkiye’nin kaderidir.
Bu mukaddes cennet vatanın, topraklarının korunması ve bayrağımızın dalgalanması için birlik, beraberlik ve bütünlük içinde verilen mücadeleyi, Türk gençliği olarak idrak etmeli, gelecek nesillere bu bilinci aktarmayı, bu güzel vatanı bizlere emanet eden Atalarımıza karşı borçlu olma durumunu unutmamalıyız!
Cumhuriyetimizin yaşatılmasının en büyük teminatı olan, bu muhteşem (destanı) başarıyı en güzel şekilde coşkulu olarak kutlamalıyız ki, dünya Türklüğünün sayısı adetince kutlu olsun!
Türk milleti bugününden mutlu, yarınından umutlu olsun!
Tarihin akışını değiştiren ve Kurtuluş Savaşı’nın meş’alesini ateşleyen bu büyük mücadeleyi tasavvur ederek, duygularımın hendeğinden, düşüncelerimin siperinden kalem oynatarak, Çanakkale Zaferi’nin 105. yıl dönümünde başta Başkomutan Gazi Mustafa Kemâl ve silah arkadaşları olmak üzere, vatanı uğruna canlarını fedâ eden aziz Şehitlerimizi ve de kahraman Gazilerimizi rahmet, minnet ve fatihâlarla anıyorum...
YORUMLAR
Merhaba hocam
Evet Çanakkale
Son mert harp diye anılması bile anlamlı
Kuşkusuz Müslüman Türk'ün her harbi mert
İstiklal harbi, Kore'de ki varlığımız, Kıbrıs, son yıllarda terörle mücadelemiz, sınır ötesi harekâtlarımız; hepsinde Mehmetçik damgalı bir mertlik destanı vardır
Ancak Çanakkale'de öyle hadiseler var, alamet-i farikasının mertlik olduğu anlaşılmakta
Düşman askerlerine merhametimiz, esirlere muamelemiz bile bir başka
Harbi aşk kılan, sanat kılan bir başka millet ara da bul hani
Çanakkale savaşlarında emeği geçmiş, gazi ya da şehit düşmüş tüm asker ve kumandanlarımıza Allah'tan rahmet dilerim
Nihayet hocam
Anlamlı paylaşımınızı, yazınızı yürekten kutlarım
Gönlünüze, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Saygı ve selamlarımla...