- 1483 Okunma
- 13 Yorum
- 14 Beğeni
Karantina dünlükleri /l
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bu gidiş nereye uzanır bilmiyorum anne...
Sen gideli çok şey değişti biliyorsun.
Ne insanlar ne doğa ne güneş ne ay aynı.
Acılar bile değişti anne, hüzünler flu bir bulut gibi gözlerimizde, renklerimiz soldu, özümüzü kaybettik kıvranıyoruz nef(e)slerimizle.
Her şeye eyvallah dedik sanki, biliyor musun artık kime ne zaman sarıldığımızı bile unutacağız bu gidişle. Kalp teması yoktu şimdi göz teması bile riskli anne. En son kime nasıl baktığımızı unutmaya mahkum edildik belli belirsiz sebeplerle ki bu sebepler insancık virüsleri bu sebepler çağımızın unutma virüsleri.
Çok acayip anne. "Temizlik imandan gelir" cümlesine tüm dünyanın gün gelip de çeşitli sebeplerle korkudan bağlanacağını hiç beklemezdik değil mi.. ki oysa uyulsaydı her olması gerekene ne bu virüsler ne bu acılar ve dahi hüzünler icad edilmeyecekti.
Evet kısaca günümüzün özetini anlattım sana anne. Şu an iki gün önce başlayan zaruri bir karantinanın tam ortasındayım. Bu karantina aslında bir benim için değil tüm dünyalılara özgü bir durum. Bu durum yalnızlığın ne kadar faydalı olduğunu anlatan bir kavram belki de ablayabilirsek tabi ki...
Diyeceğim o ki anneciğim dünyaya gelesin varsa da sakın gelme izole edilmiş hayatları bi takım güzellik maskeleriyle yaşamaya calışan bireyler olduk.
Gel ama rüyalarıma gel yalnızlığın tavan yapmış şu vakitlerinde de ben seni çok özledim...
Ve ayrıca duâ et bizlere.
Hüzün kalbin, duâ ruhun cilasıdır derdin hatırlıyorum.
Sahi şuan saat öğle sonrası, kimbilir kaç kara’ntina saniyeleri daha geçecek nef(e)slerimizden ve içimizden.
Hadi gerisayıma başlayalım
belki her şey en güzeline ulaşır kimbilir.
17mart2020
Karantinagünlükleri/l
YORUMLAR
Gün uzaklarda doğar ve batar
Yüreğinde nar olan senin gibi yanar
İçinde olan karantina belli ki dışında seni sarar
Gülen gözlerin umarım rüyalarında annene rastlar
* Bir el sallasam bu yazı sahibinin kalbi inşallah umutla ferahlar
Yüreğin ve bedenin sağlık ve huzur bulsun, rabbim tüm temiz duyguları bu kötü olan hastalıktan korusun inşallah
Nar-ı Çiçek
Bir de karantinanın geleceğini bilen dümbükler var ki Mekanı cennet olsun anneciginizin,onları hiç bilmesin hiç duymasın.
Komşusu açken tok yatan bizden değildir dusturundan, birbirinizin kanını emin noktasına nasıl geldik bilemiyorum
Ah ulan Lidyalılar yatacak yeriniz yok.
Işıklar içinde olsun anneniz
Nar-ı Çiçek
Şu an ki güncel durum bizi pek çok şeyden yoksun bıraktı yazık ki..bunun yanı sıra pek çok unutmuşluklarımızı pek çok önemsemeyip ertelediklerimizi de bir bir anımsatarak.
Zor zamanlar mı yoksa zamanı daha zorlaştırıyorlar mı kendince bi muamma...ve fakat kesin olan bir şey var ki; insan tuhaf bi varlık, her şeye alışıyor.
Yazı için teşekkür ederek, saygılar selamlar.
Nar-ı Çiçek
"artık kime ne zaman sarıldığımızı bile unutacağız" umalım ki istisna da olsa kıyıda köşede kalan biz azınlık yüreklere miras kalabilen tek insancıl yanımızı da unutmayalım..
göç etsin ya da etmesin analarımızın duası üzerimize hem güneş hemde gölgedir...
seninde güzel yüreğin hiç solmasın sevgili Nar-ı Çiçek
Nar-ı Çiçek
Güncel bir konuyu duygusal ve hüzünsel bir anlatımla ele almışsınız, tebrik ediyorum.
Nar-ı Çiçek
Nar-ı Çiçek
Onlar bütün virüslerden arınmış en güzel yerdeler.
Maskeli, eldivenli izole(yalnız kalma,bırakılma) karantina günleri bizi bekler.
Canım benim gündeme dair anne(mekanı cennet olsun) ile sohbet güzeldi.
Sevgilerimle kendine cici bak emi.