Corona Varken!
Henüz insanların ciddiyetini kavrayamadığı bir virüs ile savaşıyoruz!
Evlerinizden çıkmamak için illa ki yasak mı ilan edilmeli? Neden herşeyi yasak olduğunda yapıyoruz, bunu neden sadece uyarıyken uygulamıyoruz?
Eğer dikkat etmezsek yarın bir nefes için tedavi için yalvarıcaz birilerine.. Lütfen ciddiyetin biraz farkında olalım artık...
Bencilce davranırsak bilin ki, sadece biz etkilenmiyoruz, dokunduğumuz yere dokunan insanlar, ailemiz, görüştüğümüz insanlar v.s herkes virüsü bizden kapıyor. Böylece birçok insanı ölümün kucağına atıyoruz..
Biraz kendini değil de başkalarınıda düşündüğünde insan olacaksın özeti bu işin!
Anlamak zor değil..
Hastanelere gittiğinizde orada çalışan insanlar robot değiller, saygılı olunuz ve en çok onların risk altında olduğunu unutmayınız! Temas etmeyin deniyor sağlık çalışanlarıylada aynı şekilde temas etmeyin ki yarın yine onlar kurtarıyor sizi! Bu virüs öğretsin artık başkalarınıda düşünmeyi...
YORUMLAR
bir haberde okudum ondan öncede cinde sars yapmışlar ve denemeler yaparken bulaşmış bir kaç kişiye ona benziyor bu korona dedikleri yapay virus , diğer kaynaklarda ise abd eli deymiş laf dinlemeyen ülkelere vurus ile mucadele yapıyor tabiki dertleri hep nufusu azaltma acabaları seytanı bir plan
bir filmde ise türkiyede deprem olmadan önce tam üç sene önce yapılan filmde deprem olacağını söylüyorlar ve tam kaç siddetinde olacağını bile söylemilerdi geleceği kimse bilemez onlar nasıl bildi ? çünkü kendileri yaptı dünyada ne kadar aklın alamıcağı şey varsa gizli bir teşkilatın kesin parmağı var bence , çünkü sebepsiz bir şey olmazmış
bilmiyorum ama bazıları ölüm oyunları ile dünyayı korkutuyor bu bir gercek bence...
Boşluk...
son gün
ilk günlerde başlayan vurüs ve yurt dısandan gelenleri ülkeye hangi devlet aldı ise her yere bulaştı durum zor bizim ülkemizde bile ölümler olmaya başladı malesef istersen izin al işten bu durum baya büyük bir can alacak ..
birde çegirge ıstilası var sırada allah bilir daha ne olacak bilmiyorum bu yıl iyi bir dünya yok öğle gözüküyor...