- 578 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYAYI DEGİŞTİREBİLİRİZ
DÜNYAYI HAFİFE ALMANIN
HAYATI HİÇE SAYMANIN ASLINDA INSANIN YENİLMEZ SANMANIN SONUÇLARIDIR YAŞADIKLARIMIZ. GÜCÜ ELİNDE SANANLAR MİKROP KADAR GÜCÜ OLMADIĞINI ANLADILAR.BELKİDE KOMPLO TRORİLERİNDE OLDUGU GIBI DÜNYA SISAYETİNI VE GELECEGİ DİZAYN EDENLER SİYASETE VE DÜNYAYI YENIDEN ŞEKİLLENDIRMEYE ÇALIŞIYOR . DAHA DÜN DÜNYAYA HÜKMETTIGİNİ DÜŞÜNEN VE BAĞIRANLAR BOYUN BÜKÜP NE KADAR GÜÇSÜZ OLDUKLARINI ANLADILAR. TV DE BOY GÖSTERİP DERS VERMEYE ÇALIŞANLAR INSANLARIN KARŞISINDA MAHÇUP KALDILAR. DENDİĞİ UZERE DÜNYAYA ŞEKİL VERENLER ÖZELLİKLE BU DURUMA DÜŞMELERİNİ SAĞLADİ Kİ DUNYA BİZIM ISTEDIGIMIZ GİBI YÖNETİN YOKSA SİZİ DÜNYA KARŞISINDA SIFIRLARIZ. KOMPLO TEORİLERİ NE OLURSA OLSUN INSANLIK İÇİN ONEMLI OLAN HERKESİN YAŞAM HAKKIDIR. BU NE DÜNYAYI YONETENLER NEDE BIZIM SEÇTİKLERİNİZ ELİMIZDEN ALABILIR.INSANLAR HER DUZENI YIKAR HER KİM Kİ INSANLIK UZERİNDE OYUNLAR OYNAR INSANLIK YENI BIR DUNYA DÜZENİ KURAR. BU SALGINDA KİM NE ANLADILAR NE ANLARLAR BILMEM AMA INSANLAR ANLIYACAKLAR GİBİ DURUYOR. SALGIN BIR SEKILDE TOPLU ÖLÜMLEREDE NEDEN OLSA BİTECEK VE SONRASINDA KIMLER KIMLERI INSANLAR NEYİ DEGİSTIRECEK GÖRECEĞİZ. DÜNYAYI YONETEN VE DİZAYN ETMEK ISTEYENLER BU KADAR RAHAT OLABILECEK MI? ISTEDIKLERI GIBI HAREKET EDEBILECEK MI? MERAK EDIYORUM. SIYASİ VE EKONOMİK ZARARLARİ INSANLIK ONLARI HANGİ ŞEKİLDE GERİ ISTEYECEK. BÜYÜK TOPLU ÖLÜMLERE DÖNÜSMEDEN SONLANDIRILACAGINI BU BİR DENEME VEYA BAZI ÜLKELERİ COKERTME PLANI ISE TERS TEPTI SONUÇLARI DÜNYANIN 150 ULKESINE YANSIDI ZARAR KİTLESEL ALARMA KADAR VARDI. BİZ YAŞAMAK VE YAŞATMAK IÇIN VAR EDİLMİŞİZ. BİRİMİZE BİRŞEY OLDUMU DÜNYADA HERKES ZARAR GÖRÜYOR. SINIR VE IRK SEÇMİYOR. DÜNYANIN HERHANGİ BIR YERİ FARK ETMİYOR. SEN ÖLÜRKEN BEN YAŞARIM MANTIĞI VE DÜŞÜNCESİ KÜÇÜCÜK ÖLÜMCÜL VİRÜS YÜZÜNDEN SONLANDIRILMIŞTIR. AVRUPA AMERİKA ASYA NE YAŞIYORSA AYNISINI DÜNYA YAŞIYOR. BELKİ YOKSUL BIRAKILAN ÜLKELER DAHA AZ YAŞIYOR. SONUÇTA BİR KEZ DAHA ANLAŞILDI Kİ DEĞER BILMEK INSAN OLMAK, YAŞAMAK VE İNSANLAR HAYATTA KALMAK İÇİN DÜNYADA HERKES BİRBİRINE YALVARIYOR. İSTER BUNA İLAHİ ADALET DEYİN ISTER BUNA TALİHSİZ BİR VAKA NE DERSENİZ DEYİN AMA YAŞAMA TUTUNMAK İÇİN KOLLEKTİF BİR DÜNYA YA IHTIYAÇ VAR UNUTMAMAK ZORUNDAYIZ. GELİŞME VE TEKNOLOJİ BİR YERE KADAR FAKAT ANLAŞILMIŞTIR Kİ AFRİKADA BİR KABİLEDE BIRİ HASTALANSA LONDARA VEYA MOSKAVADA VE AVRUPADA ETKİLECEK ARTIK INSANLAR KENDİNİ KORUDUĞU ZAMAN DUNYAYİ DA KORUMUŞ OLDUĞU ANLAŞILMİSTIR. ÖYLE Kİ BELKİ BİZ INSANLAR HAVAYI SUYU VE TOPRAGİ KİRLETTIGIMIZDE DUNYAYI YOK ETTİGİMİZİN EKOLOJİ BOZULDUGUNDA INSANLIGİN KAYBOLMA VE KİTLESEL ÖLUMLERİN YAŞANABİLECEĞİNİ DENEYİMLEMİŞ OLUYORUZ. DİN SAVAŞLARI SÜRECİNDE İKEN BÖYLE BİR VİRÜSUN ORTALIGI PANİK ALANINA VE BÜYÜK KORKULARIN INSANLARIN KALBİNE SARMASIDA MANİDARDIR. DÜNYA TÜM MİLLET VE IRKLARIN ORTAK YAŞAMA ALANLARI İKEN ACI, ÖLÜM VE SELAFALET GETİRENLERİN KENDINE VE MİLLETİNE SORUMLULUKLARI OLDUGUNU DÜŞÜNÜRKEN ASLINDA TÜM DÜNYA MESAJI..!
HEY SEN BANA BUNLARI YAŞATTIN AMA BEN NE YAŞARSAM MİSLİSİYLE BERABER YAŞACAGIMIZ GÜNLER OLACAK ANLAMI TAŞIYAN BİR SALGIN İLE..!
INSANLARIN ORTAK SORUNU ILE BAŞBAŞA KALDIK. DUNYANIN ORTAK NOKTALARDA BULUŞUP BUNUN ÇOZÜMLEMESİ GEREKEN BİR SUREÇTEYİZ VE BU KÜRESEL İNSANLIK YAŞAM SAVAŞI BÜTÜNSEL İNSANLIK DRAMINA DÖNÜŞMEDEN ÜLKE LIDERLERİN ORTAK AKIL İLE ÇÖZÜM HATTA ÜLKELER BIRBİRINE BAŞTA TIBBİ OLMAK ÜZERE TÜM DESTEKLERİ VERMESİ GEREKİR. BEN ÇÖZÜMLEDİM BASKALARINDAN BANANE ANLAYIŞI TÜM DÜNYAYI KAOSA SÜRÜKLER ÇÜNKÜ YAŞADIGIMIZ BU SORUN SINIR TANIMIYOR. BIZE UGRAMAZ MANTIĞI YAŞADIKLARIMIZDAN SONRA MANTIK DIŞI YAKLAŞIM..
OLAN HERŞEY DÜNYADA Kİ TÜM İNSANLARIN GÖZÜ ÖNÜNDE OLMAKTA TANIKLIK ETMEKTEYİZ. ARTIK DEVLET KARARLARINDAN ÖTE..
BİREY OLARAKTA HEM KENDİMİZİ HEMDE İNSANLIĞI KORUMAK ZORUNDAYIZ. BU BİR INSAN OLMA REFLEKSİ UYMAYANLARI UYARMAK ONLARA TEPKİ VERMEK ZORUNDAYIZ. ÇÜNKÜ BU TÜM DUNYANIN HAYATTA KALMA MÜCADELESİDİR. HERKESİ ÖNCE AİLESİ ÇOLUGU ÇOCUGU ,KENDİSI VE TÜM INSANLIĞIN YAŞAMASI İÇIN KURALLARA RESMI KARARLARA UYARAK UYMAYANLARI UYARARAK SORUMLULUGUMUZUN BİLİNCİNDE VE ÇEVREMİZDEKİLERİ BİLİNÇLENDİREREK DAHA DİKKATLİ VE ÖZENLI YAŞAM SÜREREK KORUMA VE KOLLAMAYA DAVET EDİYORUM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.