- 520 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Corona Virüsü
Bu virüs bir kişide tespit edildiyse, bütün bir ülke neden teyakkuz halinde? Daha önce vardı da, neden açıklanmadı? Bir vaka için, neden 2 ay direnme çağrısı yapılıyor?
Öğrencilerimizin kaldıkları mekâna ahır dedikleri için, bir vatandaş olarak haklı gerekçe görerek neden Umre’den dönen şahıslar öğrencilerin barınma hakkı ihlâl edilerek yurtlarında karantinaya alınıyor? Diyanete bağlı yüzlerce merkez ve bina, bu iş için daha uygun olmaz mıydı?..
Ve, Milletimizi corona belasından kurtaralım derken, dün yine Elazığ’da deprem oldu yine olabilir ki, binalardan, enkaz altında kalmaktan nasıl kurtaracağız? Kentsel Dönüşüm ve depremle ilgili önlemler neden alınmıyor? Kim, neyi bekliyor?
Bana kalırsa şöyle düşünüyorum, kemâle doğru giderken zevâle düşmüşüz. Milletin birikmiş bütün meselelerini öteleyip duruyorlar.
Bir de şöyle düşünüyorum, bu Çinliler bu yarasayı 1000 yıldır yiyorlar ama nedense bu sene hastalık çıktı hayret, diğer bir hayret İsrail’de görülmüş mü?
Kahkaha şelalesinden bir yudum, corana olmasa mizaha aç kalacak olanlar da var ki, iyi tanıyorum. Ve, onlardan utanıyorum. Memleket yangın yerine dönüşüyor, bazıları saçını tarama peşinde. Fakat, bazı çalışan insanlık için seferber olmuş insan evlatlarını yürekten kutluyorum her birine teşekkür her birinden Allah (c.c) razı olsun!
Sosyal mesafenin önemini vurgulayarak veleddâllin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.