- 659 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
conficius yalancı..
akıl,sevecenlik,cesaret]]]]üç manevi değer demiş...insanlar veya topluluklar haramla beslendiğinde yani günah işlediklerinde aslında sadece menfaat havuzunda birleşirler.
kişinin akıllı olup olmadığını görecek kapasiteleri olmaz.buda köle sistemidir.
kişinin akıllı olup olmadığını kim ve neye göre test eder..örneğin çeşit çeşit sınavlar yapılıyor.her sınav belli bir yere varmak için geçiş yani nehirden atlama kanal geçme işlemi gibidir.nehri geçemeyen boğuluyorsa akılsız mı?
veya sınavda belli bir yere varamayan akılsız mı kabul edilecek?
olmaz..insan bedeninin bütün ipucları yeme içme ve nefeslenme sanatında akla ve hürriyete mecbur bırakacaktır..
kişi haram beslendikçe ne akıl akıl olur nede beden beden olur nede hür kalabilir?olmaz yani..
örneğin akıllı olduğunu kabul ettiğiniz kişilerin ortak buluşma noktası en yakın sevdiklerine yalan söyleyip aldattığı ve haram yediği ortaya çıkar...buda toplumlarda para hırsını ve hırsızlığın alanını genişletir.
menfaat pazarında akıl eğlendirmek denir buna İLİMlerde..
o yüzdende ALLAH her yüzyılda bir bazı toplulukları çeşitli felaketlerle helak eder..çünkü toplulukların içinde gerçekten bir akıllı kalmayınca tıpkı ateşin önüne konmuş kuru odunlar gibi yanmak mecburunda kalacaklardır.
çalış çalış koş yorul dön dur ne olacak?mutlaka ölüm var!
akıl ölüme ne yapabilir?hani,hangi akıl ölümün önüne geçebiliyor mu?
dünya hayatında akıl dediğimiz biz insanların en önemli ve en güçlü silahı akıldır.insanı kurtaracak tek ışık tek harika enerji akıldır.ey bu aklı hangi insan hangi kendini bilen kabul etmez ki?fakat sonuç nedir?
madem akıl var hani neyi akılla çözüp bir mevziye bir mesafeye vardınız ki?
hayır!verha yalan verha sahtekarlık bunlarla bu dümenlerle akıllı olunamaz ki!
ALLAH,insana akıl verdi fakat aklı muhafaza etmenin tek yolu vardır.
İMAN edeceksiniz ve HELAL yeyip içeceksiniz,üzerinizde başkasının zerre hakkı olmayacak!!
kimin sırtında başkasının hakkı varsa mutlaka akılsızlık etmiş ve mutlaka CEHENNEME varacaksınız der bütün HAK KİTABlar..şimdi düşününüz!CEHENNEM e giren kişi akıllı mı akılsızlık mı etmiş olur!
bunu bu dünyada hemen bir teraziye koyup tartmak biz insanların hafzında ve kapasitesinden uzaktır.
çünkü ALLAH ın kanunları ve emirleri bellidir.bu kanunların en hassas dilimlerini bilen yine ALLAH dır..kişiler kullar bu kanun ve emirlere itaat ettiği mesafeye göre aklını muhafaza edecek ve gerçek kurtuluşa erecektir.
çünkü insan bedeni tıpkı toprak gibi tıpkı su gibi tıpkı hava gibi orjinal ve doğal bir çamurdan imaldır.
kimse bu hamurun içine çöp veya pis birşey veya haram veya zehir veya ateş sokarak bedeni çabuk çürütüp kendini yaktığı ortaya çıkar yani..
zaten zerre haram yeyip ben akıllı asla olmaz yani!
aynı şekilde sevecenlik olsun cesaret olsun hepsi bu kanunların çemberinde hareket etmekle kazanılacak vasıflardır..
ey buyrun bakınız conficius da İMAN var mı?yok!İMAN olmadan bütün İLİMLER ve bilimler ve bütün zerreleriyle dünya malzemeleri bir tartıya bir mizana konduğunda hepsi İMAN İMAN diye feryat eder..çünkü İMAN olmadan aldığınız nefes ve yeyeceğiniz her meyva sadece size acı ve hüsran verecek tuzağı kurmaktadır..
çünkü insan başıboş yaratılmadı..öylesine ortaya salınmış belli bir hesapla elinden tutulmamış salınmış değil!!
her hareketi ve her nefesi sayılı ve belli bir manevi koruma altında ve her sanata oturacak boyutlarla takibi ve kontrolü heran yapılan izlenen bir kap içinde oynaşı ve kıpırdıları kayıt edilen tecrübelerle araştırmalarla sabit olan konumdadır yani.
sadece insan değil dünya içinde ki bir çiçek bir ağaç bir dalın kırılışı bir hayvanın avlanması veya bir suyun çağıldayışı bir denizin coşkun dalgalanması akla gelecek her enstantene hesaplı ve resimlerle montelidir renklerle işlidir motiflerle giydirilmiştir hesaplı!!!
demek ki kişi kendini kontrol etmelidir.kimsenin aklı sevecenliği veya cesareti kimseden az veya eksik veya yok değildir...sadece yediği içtiği ve gerçek YARADANIN kanun ve emirlerine itaat meselesidir..
çünkü alemi yaradan seni beni ve herkesi eşit yarattı..kim bu kanunlara hakkıyla uyar ve dayanırsa kurtulur..
aksi halde aklıyla kuş tutsa zengin olsa veya çeşitli maharetlerle ömürboyu rahat yaşasada sonuçda İMAN olmadığından mutlaka BÜYÜK HELAKLA yüzleşecektir...helak olanda akıl yoktur.haram yeyende akıl olmaz.zina yapanda akıl olmaz.kumar oynayanda akıl olmaz.faiz yeyende akıl olmaz.kişilere kazık atanda yalan söyleyenlerde akıl olmaz.filimlerde öpüşüp zina yapanlarda akıl kalmaz.sporla uğraşıp zulüm ve zina destekçisi olanlarda akıl olmaz..analarıyla zina yapanlar ancak bu namusuz işlerle ömrünü harcar sonuçda mutlaka rezil olacaklardır..
ALLAH emirlerine uymayanlar ve çıplak giyimlerle basın yayın veya işyerlerinde İMANSIZ dolaşanlarda çalışanlarda ahlaksız konuşanlarda pis edepsiz yaşayanlarda akıl asla olmayacak çürümek üzere kararacaktır.
bu sistem dünya yaratıldığından beri muhteşem çalışmaktadır ve kıyamete kadar da devam edecektir.
ÖLÜM HAKTIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.