- 549 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Nasıl insanlar olduk
NEREYE GİDİYORUZ ? NE ŞEKİLDE!
Ne kadar kibirli insanlar olduk.
Lüks değerlerimiz arttıkça manevi değerleri kaybettik.
Birde ukalalık ve kendini begenmişlikleri her yerde had safada..
Yanlız ve kimsesiz ölmeye mahkumsunuz.
Bilmeden siyaset takım tutar gibi siyasetçi tutuyorsunuz.
Okumuyor araştırmıyorsunuz sosyal medyada maymunluk çocuklara kötü örnek oluyorsunuz.
Yiyemeyenleri giyemeyenleri kıskandırmak birilerine nispet yapmak için sanki yarışıyorsunuz.
islam dini ve kültürünü araştırmıyor saçma sapan tarikat ve cemaat liderlerini dinleyip paylaşıyorsunuz.
Fenomen olma sevdasıyla yapmadığınız yapamayacağınız hiç birşeyin olmadığına insanları ikna etmeye çalışıyorsunuz.
Ne değer ne saygı hiç bir toplum kuralı tanımaz oluyorsunuz.
Olamadığınızdan farklı göstermek için kendinizi ve çevrenizi zor duruma düşüyorsunuz.
Sonrada bunu izah etmek için olur olmadık yalan veya çeşitli bahaneler üreterek düzeltmeye çalıyor belkide daha zor durumda kalıp başkalarının gözünde hem küçük hem basit görünüyor değer kaybediyorsunuz.
Kendini ifade etmeye çalışanları işininize fikrinize görüşünüze gelmediği zaman linç ediyorsunuz.
Yanlış olana doğru doğru olana inatla yanlış diyorsunuz.
Hiç bir şekilde empati kurmuyorsunuz.
Enerji ve ışığınıza inanmıyor beyin olarak düşünme ve yaratma gücünüzü geliştirmiyorsunuz.
Çalışmadan zengin olmayı tv dizilerindeki gibi yaşamı yaşamak istercesine hayaller kuruyor ama hiç bir şekilde bunu elde etmenin birilerinin sırtından değilde başarının prensipli çalışma ve dürüstlükle geleceğine inanmıyorsunuz.
Belkide temiz ve dürüst insanların sosyal yeterlilik içersinde daha mutlu ve huzurlu yaşadığına inansanız insan ilişkileri ve iletişimde normalleşecegimizi sizde biliyorsunuz ama bunu hiç bir şekilde paylaşmıyor sanki istemiyor gibi hiç bir çaba sarf etmiyor. Toplumda birey olarak sizi yönetenlerden böyle bir talebiniz olduğunu bildirmiyorsunuz. Bildiren ve toplum adına öne çıkanlara ya sahip çıkmıyorsunuz yada sessiz kalıp yanlız bırakıyorsunuz.
Hak hukuk adalet anlayışımız size ucu dokunduğunda kıymetli olurken böyle bir sorun yaşayan insanlara çevrenizde veya toplumda destek vermiyorsunuz.
Nereye gidiyorsunuz!
Nereye gitmek istiyorsunuz?
Sizde bilmiyorsunuz.
Kapıldık bir rüzgâra nereye eserse kim estirirse bizim istediğimiz olmayan onların istedikleri şekilde sürüklenip yada sürünüp yaşayıp gidiyoruz.
Ama nereye kadar bilmiyoruz?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.