Bitkisel Düşünceli İnsanlar, Elektrik gibi çarpanlar..
Tanrıya inanan insanları sevmekten yoruldum.Çünkü Tanrı yalancı çıktı. Ona inanların da yalancı olma ihtimali gayet yüksek bu yüzden.
Lakin sevgi denilen şey, sana sormuyor ki, seveyim mi, sevmeyeyim mi diye? Ya seviyorsun, ya sevmiyorsun ve sanki sen karar vermiyorsun. Sakat bir düşünce gibi gelse de, sahi öyle mi..Empati nedir?? Hadi düşünün bir; insan anne babadan bir tane wampir çocuk dünyaya geldi.. Saçmalama, wampirler sadece hikaye, çizgi roman, uydurma...
Kurt adamlar, cadılar, wampirler, efsanevi güçlere sahip olan insan-doğa üstü güçlere sahip olan özeller...
Aslında bu konuyu sadece doğa üstü cinslere ayıracaktım, Neden mi? Çok basit? Bolca dizileri var çünkü. Bir sonraki nesiller mutlaka bunları, yani ( kurtadamı, ayıadamı, wampiri, cadıyı vb görecek) tıp ve teknoloji sayesinde görecektir.
Dünyaya son 200 yılda bir elektrik çarptı çünkü.. Elektrik devrimini hafife almayın. Dünyayı her konuda yeniden şekillendiriyor ve insanı da.. Teknolojinin özü dalga-volt-amper-yazılım-mekanik donanım... Çoğu artık "enerji"nin yan dalları..
Tüm sorunlarımızı yansıtırız, suyun güneş ışığını yansıtması gibi.. Kime yansıtırız dertleri, isyanları, çileleri..ve neyle yansıtırız??
1-Tanrıya
2-Düşünce sistemlerine
3-Dini inanışlara, dinlere
4-Toplumsal kurumlara, devlete, millete, kültüre...
4-En yakınlarımıza, ata ana eş dost..(Çoçuklara yansıtmayız çünkü onlar sonra gelenler, yansıtma evvel olana yapılır)
Elbette din de bir toplumsal kurumdur, ancak en eskisi odur, o yüzden onu 3. sıraya koydum.
Dün kadınlar günüydü ve yürüyüş varmış, tvitere üye olmasam da takip edebiliyorum gündemi.
4-5 yıl önce olsa bazı pankartları ve sloganları acaplardım, ayıplardım, hatta yuh yani.. deyip daha beter kelimeler dökerdim.. Sanırım en son böyle bir yürüşün haberlerini okurken; -pornoma dokunma diye bir döviz görmüştüm internnette, yuh yani demiştim..
Lakin Sosyoloji’yi okuduktan sonra, sadece düşünüyorum, öyleyse varım falan fişman ...Nedir bu insanların sorunları, istekleri, ne kadarı kabul edilebilir, kabul edilemez, kim belirliyor bunları.??Sahi bu insanların kimliklerinin cinsiyet bölümünde ne yazıyor??
Kültür dünyamızla, yetişme tarzımızla çelişen sözlerden bir buket;
Lilth’in sürtükleriyiz-
Erkeklik coronadan daha tehlikeli,
haftada en az üç orgazm,
Keşke ya...kın kırılsaydı,
Diktatör değil vibratör istiyoruz,
Bağ benim belletirim, ...benim dilletirim -
Aile birliği kusmuğa benziyor-
Kadının yoksa cebinde parası, ..... kumbarası -
Erilliğinize meme uçlarımızla baş kaldırıyoruz--
Tam iffetli olucam bi gülme geliyo-
GELSİN BABA! GELSİN KOCA! GELSİN DEVLET! GELSİN JOP!-
Boşanmayı engellemek isteyen evlilik kurumunu kaldırsın -
Biraz daha toplumun dışlanmışlarına, hukuk-yargı, din ağa, bey, reis, şirket, başkan, özetle kapitalizmin vb zulmüne uğrayanları içinse;
Umutsuzluğa kapılırsan bu kalabalığı hatırla-
Birlikte güçlü-
Bir Milletin medeniyetini öğrenmek istiyor musunuz; kadınlara nasıl davranıldığına bakın (Atatürk)-
Kadınlar durursa hayat durur-
9 Mart solcu ağbiylerin döviz eleştirme günü-
Ailenin değil Allah’ın kuluyuz-
Korkmuyoruz-
Erkek adalet değil gerçek adalet-
Bize acil eşitlik gerek-
Kabataş’ta başörtülü kadına kimse saldırmadı. Camide içki içilmedi. #FeministGeceYürüyüşü’nde ezan ıslıklanmadı. Yalana inanma, provokasyona alet olma!-
Seks İşçiliği meslek mi diye tartışacağınıza seks işçilerinin sorunları hakkında politika üretin-
Ezanı bastırmaya çalıştılar, saygısızlık ettiler, diyenlere cevabımız: Yürüyüşünden başından itibaren ıslıklar çalındı, şarkılar söylendi. Islıklarımız ezana değil, önümüze barikat çekenlere!-
Hak yolundayım ama kadın hakları-
Gaz attılar tabi ki. Dünyanın her yerinde aynı anda yapılan #FeministGeceYürüyüşü Türkiye’de dağıtıldı. OHAL’de dahi yapmamışlardı bunu. Bu sene yaptılar. Bu şu demek; çok daha fazla korkuyorlar..-
Ortalama pankartlarda da
Cinsiyet atamaları yapılmış atanamadım-
Erkeklik gururunu kırmaya geldim-
Sütyen bir insanlık suçudur-
Kadın kadındır, çiçek babandır-
...
Ne diyon hacı emmi, bu konuda dinin ne emreder, ur kellesini mi? Şeytanın çocukları mı evlatları mı bunlar??
Ne diyon sayın anayasa mahkemem bu açılan pankartların, dövizlerin taleplerine, isyanlarına, kültüre göre terbiyesizliklerine ... Veya bol zengin ve torpilli milletvekillerimiz var mı bir cevabımız?? Yoksa daha önce görmediniz, okumadınız varlıklarından haberleriniz yok muydu??
***
Anayasa Mahkememiz; hakkıyla Kpps sınavıyla polisliğe atanmış görevini de dört dörtlük yapan ancak sonradan lgbt’li bir cinsiyete sahip bir polisin kamudan ihraç etmişti. sanırım o pankart, (Cinsiyet atamaları yapılmış atanamadım) bunun için yazılmış olabilir.
Her bir pankart ve döviz aslında topluma, sana bana ona bir sesleniş. Biz de varız der gibi, niye bizi yok sayıyorsunuz bizi de yaratan böyle yaratmış, ben de bunu kabul ettim niye zorluyorsun beni bir tarafa, ne haddine der gibi bir isyan..
"Alayına isyan" dedikleri pankartlar bunlar sanırım.
Hey bunak; (kendime diyorum) nasıl bir çağ lan bu.. Elektrik gibi çarpıyor. Filozof,peygamber veya tarihte elektrik çarpan kimse yoktu değil mi elektrik yaygınlaşmadan önce..
Cadı avı mı?? Kurşuna dizip bir çukura kepçeyle gömmek mi??
Yoksa toplum sözleşmelerinde onlara da yer vermek mi??
Kadın haklarından ziyade fenimizmin öne çıktığı bir gün. Bu şekilde toplumda yer edinmeleri zor. Çünkü daha toplum hazır değil buna.. Başta kırsal kesim olmak üzere, dinin baskısındaki ortamlar olmak üzere tüm kadınları kapsayıcı pankartları aradı gözlerim...Yoktu veya ben göremedim internette..
Lakin ey yeni nesiller, devlet; tvit attığı için insanları tutuklayabiliyor bu devirde bile, hele ki toplumun anlamakta zorlanacağı pankartları açanları ne yapmazlar..??
Ne devlet ne de milli kültürümüze çok uzak haller o haller.. Lakin belki 50 yıl sonra toplumsal sözleşmelerde "insan" olarak görülüp yer açarlar sizlere..
Arkadaşlar, hani hep derler ya büyüklerimiz; okuyun..
Benden tavsiye okumayın üleyn.
Kafayı; yemek olarak düşünmek hiç de iyi bir şey değil..Ne tuz katabilirsin kafatasının içine, ne de şeker, hamur gibi de yoğurmaya kalkma beynini yoğuramazsın, arada kemik var. Kıllar da çabası yani saçlar vb vb vb..
Erkeklerin bir günü olsa acaba nasıl pankartlar açılır, dövizler yazılır. Rahmetli Kemal Sunal’ın filmlerinde vardı böyle konular. Erkek dayanışması, kadın dayanışması...
Size bir soru? LGBT’li bir birey askere gitse ve vatan için ölse? Dinen, devlet ve milletçe hükmü nedir?? Varsa bilen, buyurun lütfen??
Staj yıllarımda elektronik dükkanındayım, şikayet; eski büyük tüplü televizyonlardan, bir tanesi tezgahtaydı, görüntüde ekranın tam ortasında bir çizgi varmış, tüp merkezine giren soket üzerine bakıyorum, kurcalıyorum..Elimde ölçü aleti veya tornavida... İlgili sokette olan voltaj yanlışım yoksa, DC 38.000 veya 50.000 volt arası, yani çok yüksek bir voltaj (teknik bilgi unuttum), güzel çarptı 1 metre geriye...Aslında çarpmadı kısa devre gibi bir şey yapmış olmalı.put, çat pat...Lakin çarpmıştı sanki.. Yok ya çarpmadı.. İşte öyle bir şey..
Geçmiş zaman odur ki; gelecekte esamesi pek okunmaz...
Öyle mi diyordu bir kızılderili sözü: eskinin merdiveniyle geleceğe çıkılmaz. yok, hayır hayır, ben salladım.. Lakin kızılderililerin güzel sözleri var..
Saygı ve huzurla..
Dizi tavsiye: Blindspot
FBI-CIA konuları içeren abd yapımı
www.diziyo8.net/bolum/blindspot-1-sezon-8-bolum-turkce-dublaj-izle/
YORUMLAR
Kadın kadındır, çiçek babandır :))
Doğurduğumuz çocukların kaburgasından türediğimize inanmamızı mı istiyorlar. Hadi oradan yahu :))
Adem, sen o elmayı yavaşça yere bırak. Zaten Dünya cennet olacak.
Yani demem o ki eğer ki merhamet göstermek istiyorlarsa sokak hayvanlarına yardım etsinler mesela. Biz kırılıp dökülecek bir süs eşyası değiliz. Fiziksel farklılıklarımızla ''insan'' soyunun dişi cinsiyiz. Neyi anlamıyorlar, anlamıyorum ki?
Cinsiyet odaklı hor görülmeye karşıyım ama faşizan boyutta davranış anormalliğine de gerek yok. Bize yapılmasını istemediğimizi başkasına yapılsın da istememeliyiz.Cinsler arası kabul ediş sürecinde daha çok elektrik şoku olacak gibi duruyor.
Sevgilerimle...
Yinsani
aynen deniz hanım..
tarih milletler, bölgeler arasıydı, gelecek cinsler arası anlayış/sız/lıkların çatışması-kabulü gibi..
saygı ve huzurla.
Yazarım çizerim
sıkıntı ettiklerin yazdıkların değildir.
birikmiş enerji atılmalıdır esas olan buna kafa yorulmalı
insanların yaşam koşulları düzeltilmeli özgür düşünceye ket vurulmamalıdır yönetenler yönettiklerine kul muamelesi yapamaz
depremler olmadan nasıl ki enerji boşalmıyorsa
insanları bir yerlere hapsederek sorunu çözemezsiniz
bir gazeteci sırf yolsuzluk haberlerini yazdığı ve de kanıtlarıyla
ortaya döktüğü için zindanı boyluyorsa
ve de ülkede bunca yolsuzluğa rağmen ülkede bir istifa Heberi dahi halk görmüyorsa
o pankartları alkışlamak gerek
nice sevgimle
Yinsani
enerji kalmadı be abi..
salla pati bir hayat ne demekse işte..:)
nice sevgiler.
Okudum okudum
Kafam karman cotman oldu
İyiki okumayın demişsin kardeşim
Orda bıraktım okumayı...
Neme lazım kalem ehli okumayın demiş ki bir bildiği var sanırım....🤗
Her şey insan olmakla başlayacaktır
Beceremezsek insan olmayı daha çok çamur cigneriz ...
Sevgiler saygılar kardeşim
Yinsani
saygılar sevgiler.
Beyaz adam...şehir kalabalık kim ne yiyorsa kanalizasyona o gidiyor ve sorunlara yol açıyor. Toplum ve insan...
Kara adam diyor ki.
Bu arada atık ve kirlilik diye bir şey yok, aslına dön.
Yazıyı okurken "ne yannıya bahaca mı şaşırdım."
Selamlar dost.
Yinsani
ne diyebilirim ki yine hedefte ..
selamlarımla abi..
Yinsani
ayın 19 una son 5 rakamı ne olur piyangonun:))
saygılar