- 536 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Herkes Gider Mi?
Gidiyor arkadaşlar, kimi sevseniz gidiyor bazen bir iki samimiyetsiz cümleyle bazen gözleriyle veda ediyorlar elinizi daha az sıkmaya başladıklarında anlıyorsunuz bazen de kafanızı göğsüne yerleştirdiğinizde eskisi gibi yükselmiyor nabzı.
Bazen de seni seviyorum derken veda ediyorlar. Bu iki güzel kelimenin verdiği çakırkeyiflikle anlayamıyorsunuz. Kalbinize her gelen rakı masasındaki mezeye sunar gibi alıyor ruhunuzdan bazıları bir iki lokma bazıları bir gözyaşı dolusu alıyor gidiyor. Fazla cömert oldum galiba kalbim bomboş bana kalmadı hiç lokma.
Kadınların ettiği vedadan daha acısı ne biliyor musunuz?
Kendinize ettiğiniz veda...;ruhunuzun odasından çıkarken son kez dönüp bakıyorsunuz belki bir şeyler kalmıştır diye fakat tek gördüğünüz perdeleri çekilmiş bir cam, yastıkları sararıp solmuş bir yatak, suyu olmayan bir akvaryum biraz köşede okumasını bitiremediğiniz kitaplar. En kötüsü de odadan çıkarken bıraktığınız benliğiniz. Benliğiniz kalacak o ruhunuzun odasında yastıklarınızı kemirecek belki akvaryumun camlarını ağzında parçalayarak yiyecek.
Bugün son kadın da aldı benden beni, ruhumun odasına daldım en sevdiğim atkımı aldım çıktım gittim.
Tutunamadım ben arkadaşlar, Tutunamadım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.