- 508 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gözüm Arkada Kalır!
Deney bir iki üç, deney bir iki üç. En son bir deney yaptım! Bir yıldır hastaydım; yaşayacaksam yaşayayım, öleceksem öleyim deyip deneye başladım! 6 saat arayla birer antibiyotik hapı attım. Bir altı saat sonrası da vitamin hapı attım. Bu uygulamayı iki gün yaptım. Deney yan etki yaptı! Gece hazırlanıp, kedilerin mama tabağını da iyice mamayla doldurup, hastaneye gittim. Bir yerde yığılır kalırsam falan, kediler aç kalmasın diye tabağı doldurup da gittim. Ben ölsem, kediler ortada kalacak,ondan korkuyorum; gözüm arkada kalır! Kedilere bakacak hiç kimse yok!
Hastaneye gittim kan falan alındı, tahlil yapıldı. Neyse ki korkulacak bir durum yok. Bilgilerim ışığında yine düzelmeye başladım. Düzelmek için biraz daha çalışmam gerekiyor. Tabi bu arada birde şiir kalıbı yazdım. Şöyle :
Bu düzene alışmam gerekiyor
Bu üzene alışmam gerekiyor
Bu yazana alışmam gerekiyor
Bu sazana alışmam gerekiyor
Bu kazana alışmam gerekiyor
Bu çizene alışmam gerekiyor
Bu satana alışmam gerekiyor
Bu atana alışmam gerekiyor
Bu vatana alışmam gerekiyor
Bu yatana alışmam gerekiyor
Bu çatana alışmam gerekiyor
Bu batana alışmam gerekiyor
Bu çalana alışmam gerekiyor
Bu yalana alışmam gerekiyor
Bu alana alışmam gerekiyor
Bu talana alışmam gerekiyor
Bu kalana alışmam gerekiyor
Bu dalana alışmam gerekiyor.
Her neyse değerli dostlar dün de içimde bir yanma vardı. Yine bir yerde yığılır kalırsam düşüncesiyle, kedilerin tabağını yine mamayla doldurup evden çıktım, açık market aradım gece. Market bulamadım ama bir benzin istasyonu marketi buldum iki sade, bir elmalı soda alıp dört tl verdim. Sodaları içtim ama bir etkisini görmedim. Etkisini görmeyince nöbetçi eczaneye gittim. Telefonumda internet vardı. Evde google amcaya Manavgat nöbetçi eczaneler yazıp, arama yapıp, nöbetçi eczaneleri öğrenmiştim.Neyse vardım nöbetçi eczaneye, derdimi anlattım; içimde bir yanma var dedim. Bana mide hapı verirmisiniz dedim. Onlar da hastaneye acile git dedi. Bende, doktor da aynı şeyi yazacak dedim. Ondan sonra önüme hap paketlerini koydular. Bende bildiğimi alayım deyip 29 tl değerindeki etkili mide hapını aldım. Gece bir tanesini attım, biraz önce de bir tanesini daha attım, şu anda iyiyim.
Değerli dostlar, hastaneye gittiğiniz zaman doktor size reçete yazar. Eczanede de eczacı bazı hapların üzerine günde 3 defa, bazılarının üzerine 2 defa, bazılarının üzerine de 1 defa yazar. Üç kutu hap olduğunu düşünün. Uygulamada 6 hap atmış olursunuz. Sağlığınızı satmış olursunuz! Ondan sonra da hastanede yatmış olursunuz! Yani yan etki yapar. Doktorunuzla ayrıntılı konuşmadan günde 2 haptan fazla atmayın. O iki hapı da 8 saat arayla atın. Kalın sağlıcakla.
04.03.2020 16:16:19
Otelde; restaurant, bar garsonu(maaşlı kazançlı işçi) ve ek iş kazançsız müzisyen, kazançsız şâir yazar: Yakuphan Kılınç