- 2025 Okunma
- 10 Yorum
- 5 Beğeni
Kadına uzanan eller kırılsın
Ne acıydı bir kadının itirafı,izlerken içim sızladı.Ekranlardan eşine olan aşkını yıllardır ilan eden , eşide ona aşık ünlü güzel ve görünüşte çok mutlu bir kadındı "O"..
Para var,eş var,iki çocuk var ve ortada görünen sevgi saygı dolu bir aşk var...Mutluluk için yeterdi bir çoğumuza göre bu tablo..
Belkide o kadının pozitifliğine gülen yüzüne aldanıyor insan daha çok ondan belkide etkiliyor bu hikaye insanı...
Otuzbir yıllık yol arkadaşının ihanetlerini anlatıyordu..Defalarca kez aldatıldım,defalarca kez şiddete maruz kaldım..Kocamın saygınlığı gitmesin diye "sustum" şiddete karşı ona saygımı,sevgimi yitirmemek icin..
Çok seviyordum..
"O"da seviyordu beni yada ben öyle inandım ilk aldattığında büyük oğlum ergenlik çaglarındaydı... Şimdi yirmili yaşlarda büyüdü ama; o yıllarda çocuğum çok yara aldı toparlayan kadar çok ugrastık,sonra toparlandık yuvamızı kurtardık derken..
Yıllar sonra yine aldattı beni.. Küçük oğlum daha onüç yaşında...
Oğlum’u tanıştırmış aldattığı insanla "panpam" diyerek..
Sanki oğlumun yaşındaydı panpa da neymiş.
Ama oğlum bilmezmi flörtlükle,panpalığı..
Ağlaya ağlaya anlattı bana o ağladı ben ağladım...
Bir yıllık ayrı yaşıyorduk zaten..Oğlum böyle etkilenmese susacaktım yine...Eve döner diye bekliyecektim...Dile kolay otuzbir yıl.
Umutsuzca seviyordum ya o bir yanlışta diyordum antrepozmu ne işte o çağlarda yaparmış erkekler bazen böyle yanlışlar,pişman olup geri dönecek diye bekliyordum sessizce bir köşede...Şiddetine,aldatmasına rağmen..Parayı asıl kazanan ben olmama rağmen..
Yıllar önce yüzümü mor gören bir kameraman sormustu" ne oldu gözünüzün altı mosmor demistide "merdivenden düştüm" deyip,gecistirmiştim ölümüne yediğim dayağın duyulmasını istememiştim..
Utanmıştım,o utanması gerekirken...Sonra çocuklarım etkilenmesin istedim..
Ama bu seferde beni tehdit etti aldattı beni der seni her yerde rezil ederim diye..Bu iftiradan nasıl çocuklarımı korurdum ki..
Bilemedim,yaşlandı düzelir dedim ama daha kötüye gitti herşey dedi....
En çokta Allah’a onun eve dönmesi için ettiğim dualara üzülüyorum dedi..Dualarım kabul olmadı diyede uzaklaşmıştım ondan beni sevmiyor diye..Meğer Rabbim beni ne seviyormuş ya,ben perdelerden gerçeği goremiyormusum işte..
Ama artık yeter..Benim çocuğumun bir daha böyle ağlamasına dayanamam...Herşeye dayandım ama" oğlum canevim bir daha ağlamasın" öyle ....
Bitti artık diyordu O ünlü kadın...
Ah Türkiye’ min cefakar, kıymet bilinmeyen kendi degerinin, ve gücünün farkında olmayan ve acizliginizke beslenen kendini adam sanan musfetteleri ne diyeyim..
Söylenecek çok şey var da yutuyorum...Tek gerçek bir kere kalktımı o el hiç bir zaman inmez ünlü ünsüz fakir,zengin için adamlığı vurmak sananlar için..
Tek dileğim kendi değerinin farkında olan güçlü kadınlar çoğalsın,kadına uzanan eller kırılsın inşaallah...
NEVİN AKTEKİN GÜLFIRAT
YORUMLAR
Afişinizi de okudum.Daha ne diyeyim di bir ara çok düşündm.Yazıyım mı Yazmayayım mı diye.Elbette yazınızı da okudum.Çeşitli duygularla,kimi zaman da içimde sanki cam kırıkları döküldü de depreleşti .O kadar acıma hissi verdi ki anlatamam.Evet maalesef Ülkemizde gerçekten ayyüka çıktı ÇİÇEK CİNAYETLERİ.Özür kadın cinayetleri.Ne özrü be Kadınlar çiçek değil miydi zaten. Ha bu arada evet zengin-ünlü bir kadın cinayetini ele almışsınız ama zengini olmayanı da var,ekonomik bağımsızlığı olmayanı da var,geçim sıkıntısını yaşayan da var.Bunları elbette sizlerde bilirsiniz ama benim kızdığım ;Ekonomik Bağımsızlığı olmasına rağmen çeşitli sebeplerle işini yapmayıp,sırf evlilik uğruna iyi gitsin yutturmacasıyla işini yapmayan kadınların da kendilerini özgür hissetmemelerine de kızmıyorum da değil.Çareye gelince Özellikle de İlkokullarda müsait zamanlarda ki oldukça vardır.Sevgi üzerine,saygı-kadın-çiçek-yurt sevgisi gibi ana temalar yönlendirilerek şiirler,öyküler yazılmalı-yazdırılmalı bence.Çünkü sevgi ve saygı yaşamayayı evet ailede öğrenebilse de okulda da bunlar pekiştirilmeli.Ki bu kadın cinayetleri en aza indirgenir kanısındayım.Ben öyle yaptım çünkü...Ha bu arada ben emeli bir sınıf öğretmeniydim.3 kızım var kızları çok sevmemden (Allah(CC)'da bana üç kız evlat verdi.İlk ikisi Doktör oldular.Büyüğünü evlendirdim.3 yıl oluyor.Küçüğü henüz Lise 1 'de.İnşallah O'da ekonomik özgürlüğüne kavuşur da bir nebzede olsa inşallah evlendiğinde bu gibi kötü şeylere maruz kalmazlar.Allah(CC) Hiç kimseye yaşatmasın İNŞALLAH.Ha az kalsın unutuyordum.Bu sitede kendime ait Kadına şiddetler dolayısıyle bir tane de şiirim bulunmaktadır.Not.Birde sizin gibi kadınlardan,yukarıda da bahsettiğim gibi okullarda sevgi-saygı ,kadın,Ana,Yurt sevgisı Ana Temalı şiirlerin yazılmasını her platformda olduğu gibi okullarda da işlenmesi konusunda uyarmanızı da talep ediyorum.Ben çoğunlukl da böyle yapıyorum.Sizlere TEŞEKKÜR EDERKEN YÜREĞİNİZE SAĞLIK-AĞZINIZA-KALEMİNİZE-PARMAKLARINIZA SAĞLIK DİYOR ,SEVGİ VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM.
Kırılsın.
Çocuklara...
Mazlumlara uzanan eller de kırılsın.
Diller zehir saçan ve yürekler kin dolu...
İftiralar havada uçuşurken günahsız insanlara zulmeden hainler ve de...
Bütünlüğümüze birliğimize ülkemize dikilen gözler bakamaz olsun.
Sağlam ve dik durdukça ve inancımızı saklı tuttukça...
Bilinçli, eğitimli ve duyarlı insanlar olarak el ele verdikçe...
Beden ve ruh bir bütündür ve yüreğin eşlik ettiği.
Her birey her kadın her çocuk özeldir ve biricik Rabbimizin eseri.
Sağlam ve dirençli benlikler yola devam.
Mevlam yolumuzu aydınlık kılsın ve tüm canlıların şerrinden korusun bizi bizleri kadınları çocukları tüm insanlığı.
Can şairem yüreğinize selam olsun.
Nevin Aktekin Gülfırat
Umarım yarınlarımız hem çocuklar hem bizler için daha güzel olur🙏
sonsuz Sevgilerimle 🌹 mutlu günler ☕ SevGiler dilerim
Bu yazıya nasıl bir cevap yazacağımı bilemedim. Acıları yürekten duydum. Ben de diyorum kadına vuran eller kırılsın. Saygılar.
Nevin Aktekin Gülfırat
mutlu akşamlar diliyorum ☕🥀🐞
Önce insan olmak gerek
Bazen kendi kendime düşünüyorum
Kadın hakları insan hakları sevgileler gunu anneler gunu kutlanırken
Veya şuan eğitim seviyesi çok yukselmişken
Entelüktel çağ atlamışken sözümüz bal olmuşken
Bu barbarlık vahşet kötuluk nıye arttı
Gecen bı haber okudum
Profosor tacizden yakalanmış
Bir tinerci bir kadını dayak yerken korumuş
Ne oluyor bize
Sınırlendım
Ben bu konularda katı cezalardan yanayım
Allah bizleri ıslah etsın
Tacızcı tecavuzcu sapıkların katillerine belasını versın
Anlamlıydı
Eyvallah
Nevin Aktekin Gülfırat
Sanırım gitgide değerlerimizi kaybediyoruz.Allah tan uzaklaşarak..Egoyu nefsini besliyor insanlar ve başkalarının acizliginden besleniyor insanlar kötü kalpleriyle...
kiymetli yorumunuz için teşekkür 🙏 mutlu akşamlar ☕ Saygılarımla
Kadının ilk öğrenmesi gereken şey birey olduğunun anlamasıdır. Birinin eşi, birilerinin annesi, birilerinin kızı olmaktan önce BİRİ olmayı öğrenmesi için kızlarımıza yol göstermeliyiz. Bunun için en önemli ve ilk kural eğitimde fırsat eşitliği olmalıdır. Örgün eğitimden mahrum bırakılan kızlarımız BİRİ olmaktan başka her şey olduruluyorlar. Şiddet görmesinin, ötekileştirilmesinin, baskı altına alınmasına izin vermesinin ve diğer pek çok mağduriyetin sebebi EĞİTİMSİZLİKTİR.
Sevgilerimle...
Nevin Aktekin Gülfırat
saygılarımla mutlu akşamlar diliyorum
Kimi baştacı yapar kimi yerlerde süründürür. Dileyelim baş tacı yapanların sayısı hızla artsın. Kimi ana, kimi bacı kimi yâr... Onlar iyi ki var...
Nevin Aktekin Gülfırat
saygılarımla mutlu günler
Nevin Aktekin Gülfırat
Herkes keşke birbirini mutlu etmek için biraz daha fazla cabalasa hocam
saygılarımla mutlu günler diliyorum 🙏
Nevin Aktekin Gülfırat
Herkes keşke birbirini mutlu etmek için biraz daha fazla cabalasa hocam
saygılarımla mutlu günler diliyorum 🙏
Nevin Aktekin Gülfırat
Herkes keşke birbirini mutlu etmek için biraz daha fazla cabalasa hocam
saygılarımla mutlu günler diliyorum 🙏
Nevin Aktekin Gülfırat Hocam!
-Din tacirliği, cemaat- tarikat saltanatı sürdükçe, kadına uzanan eller kırılmaz..
Çünkü, sözüm ona dinci geçinen DİNSİZLER kadını öteleyerek var oluyor.
Unutuyorlar, Anası kadın, ebesi kadın, bacısı kadın eşi kadın kızı kadın. Kadın
olmasa olmayacağını akıl edemeyecek kadar da cehaletin ateşinde.
- Aydın Cumhuriyetçi/Atatürkçü kadınlarımız ayağa kalkmalı. Kadınlarımızı
kadın olmaktan önce insan olduğuna ikna etmeli. Zira Analar kızlarına ve erkek
çocuklarına farklı davranmamalı.
Bu konuda koca bir kitap yapılabilinir. Siz kanayan yaraya dikkat çektiniz. Yeter mi?
Çok daha fazlası gerekli.
,
Saygılarımla.
Nevin Aktekin Gülfırat
Valla bu yazıdaki hikayede Atatürkçü bir kadının hikayesi..Kadın önce kendi değerinin farkına varması degerbicmek bir başkasına düşmemeli hocam..
Dilerim tüm kadınlarımızın değerini eğitimle asabiliriz toplum bilinci oluşturarak hocam..
sonsuz saygilarimla 🙏 mutlu gunler
Nevin Aktekin Gülfırat
Valla bu yazıdaki hikayede Atatürkçü bir kadının hikayesi..Kadın önce kendi değerinin farkına varması degerbicmek bir başkasına düşmemeli hocam..
Dilerim tüm kadınlarımızın değerini eğitimle asabiliriz toplum bilinci oluşturarak hocam..
sonsuz saygilarimla 🙏 mutlu gunler
Nevin Aktekin Gülfırat
Valla bu yazıdaki hikayede Atatürkçü bir kadının hikayesi..Kadın önce kendi değerinin farkına varması degerbicmek bir başkasına düşmemeli hocam..
Dilerim tüm kadınlarımızın değerini eğitimle asabiliriz toplum bilinci oluşturarak hocam..
sonsuz saygilarimla 🙏 mutlu gunler
Çok kıymetli bir eser okudum üstadım. Muhteşemdi yürek sesiniz. Kutluyorum can yüreğinizi okyanuslarca. Saygılarımı sunuyorum azîz canınıza.
Nevin Aktekin Gülfırat
Tebrik ediyorum sizi
Mehmet Öksüz tarafından 3/3/2020 7:49:29 PM zamanında düzenlenmiştir.